HR Business Partner

Xzakt Kundrelation AB / Ekonomichefsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Hofors eller i hela Sverige

Är du en passionerad HR-professionell som brinner för att skapa en positiv arbetsmiljö och utveckla människor? Då är det dig vi letar efter!

Vilka är vi?

Xzakt Kundrelation grundades år 2000 av entreprenören Gunilla von Platen. Sedan dess har vi utvecklats till att bli en av de främsta leverantörerna inom kundservice- och växeltjänster i Norden. Idag är XZakt över 400 medarbetare med kontor i Gävle, Stockholm och Malaga.

Vi är sedan 2017 en del av Transcom World Wide som är en global ledare inom customer experience.

Just nu växer vi med både nya som befintliga kunder och söker därför vår nästa stjärna inom HR till verksamheten i Gävle.

Vi befinner oss för närvarande i vår mest expansiva tillväxtfas någonsin. Om du är redo att bli en nyckelspelare i vår fortsatta framgångssaga, bli en del av vår framtid och vill göra skillnad så ser vi fram emot att välkomna dig ombord på en spännande resa!

Vi söker dig som;

Har erfarenhet från att arbeta med kvalificerade HR-frågor

Har akademisk utbildning inom PA/HR eller annan relevant utbildning.

Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

För att lyckas i rollen som HR ser vi att du är affärsorienterad med en god förmåga att koppla verksamhetens valda strategier och prioriteringar till det dagliga arbetet. Du är flexibel och trivs i en dynamisk miljö samtidigt som du har en stark förmåga att organisera och prioritera dina processer.

Vi söker dig som är tydlig, kommunikativ, drivande och har lätt för att skapa förtroende inom organisationen. Du är trygg i din kompetens och har ett proaktivt arbetssätt med ett genuint intresse för hela HR-området. Att skapa en positiv arbetsmiljö och främja medarbetarutveckling är din passion. Du agerar med hög integritet, visar ett starkt och tydligt engagemang samt tar stort eget ansvar. En god kommunikations- och samarbetsförmåga är helt avgörande för att lyckas och trivas i rollen.

Ansvarsområden

Som HR Business Partner kommer du att spela en central roll i vårt företags utveckling genom att arbeta nära verksamheten i Gävle och tillsammans med ledarskapet utveckla, planera och följa upp alla HR-relaterade uppgifter. I rollen ingår du i bolagets ledningsgrupp och blir en nyckelperson för att driva organisationens framåtskridande.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar ansvarsområden såsom arbetsmiljö, löne- och villkorsfrågor, rehabilitering, förhandlingar och tolkning av avtal och lagar, samt utbildning och ledarskap. Du förväntas också aktivt bidra till att våra gemensamma värderingar genomsyrar och präglar alla delar av organisationen.

Du kommer att stödja organisationen proaktivt och verksamhetsnära genom ett brett HR-perspektiv. Ditt ansvar innefattar skapande och implementering av HR-processer för medarbetarutveckling och trivsel, genomförande av fackliga förhandlingar, hantering av rehabiliteringsplanering samt nära samarbete med ledningsgruppen för att säkerställa kompetensutveckling och implementering av HR-strategier. Du kommer också att vara ett stöd för ledarskapet inom arbetsrättsliga frågor, personalhantering och utmaningar.

Vi erbjuder;

Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där kreativitet och nytänkande är i fokus. Här får du möjlighet att växa både som individ och professionellt. Vi värdesätter varje medarbetares unika bidrag och strävar efter en inkluderande och stöttande arbetsplats där varje röst hörs.

Genom att bli en del av vårt team kommer du att arbeta inom en spännande bransch där du kan påverka och forma framtiden tillsammans med oss. Att ansluta dig till oss innebär att du blir en del av en framgångsrik och innovativ organisation där dina färdigheter och idéer kommer att tas till vara. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och forma framtiden tillsammans!

Ansökningar välkomnas när som helst, och vi kommer att överväga kandidater löpande. Det finns för närvarande inget specifikt tillsättningsdatum, så skicka in din ansökan när du känner dig redo att bli en del av vårt engagerade team.

Har du några frågor om tjänsten? Tveka inte att höra av dig till rekryteringsansvarig Sofie Hagelin på sofie.hagelin@xzakt.com.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-07-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Xzakt Kundrelation AB (org.nr 556588-8913), https://www.xzakt.com/

Arbetsplats
Xzakt Kundrelation

Kontakt
Sofie Hagelin
sofie.hagelin@xzakt.com
0738537087

Jobbnummer
8421698

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xzakt Kundrelation AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xzakt Kundrelation AB: