HR administratör till internationellt bolag inom Telekom

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2017-09-15

Företaget
Bravura söker för kunds räkning en HR-administratör till en av Europas största koncerner. De hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader, vilket ger den bästa kundupplevelsen, hög kvalitet i näten och en kostnadseffektiv verksamhet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som HR administratör kommer du arbeta brett inom HR-området och stötta organisationen 9 HR business Partners. Du är placerad på företagets kontor i Solna och kommer att fungera som en intern servicefunktion och ett administrativt stöd. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta att analysera och ta fram statistik från HR-systemet, koordinera omorganiseingar och säkerställa att rekryteringsprocesserna fungerar. Vidare arbetar du med all löpande administration som förekommer i en HR-roll.

Då bolaget nu utvecklar både system och arbetssätt har du stora möjligheter att påverka den framtida lösningen. Du kommer att vara mycket involverad i projekten och aktivt arbeta både med förbättringsarbete och implementering av system. I den här rollen trivs du som söker en varierad tjänst inom HR och som känner stort engagemang kring samtliga delar av området.


Kvalifikationer
• Några års erfarenhet av brett operativt HR arbete med gott resultat
• Högskoleutbildning eller motsvarande kunskaper inom HR
• Erfarenhet av att ha arbetat med implementering av HR system (meriterande)

Vi tror att du är en självgående och prestigelös person som trivs i en intern serviceroll. Du har en god strukturförmåga samtidigt som du är flexibel och målinriktad.

Övrig information:

Start: Omgående
Anställningsform: Konsultuppdrag med god chans till förlängning
Plats: Solna
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: HR-assistent, HR-administratör, HRBP, lön, rekrytering, personaladministratör, personalassistent, statistik, Excel

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jael Melzer jael.melzer@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0184

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3700171

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: