Hjälpsam och glad receptionist sökes
Perido AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Vi på Perido är på jakt efter en pigg och glad receptionist till en av våra kunder, ett företag inom bostadsbranschen som håller till norr om Stockholm med goda kommunikationsmöjligheter.
Det viktigaste i rollen som receptionist är att ge god service, att du är social och att du trivs med att prata med människor. Ditt ansvar är att bemanna receptionen där du bland annat hjälper hyresgäster med olika ärenden och ansvarar för nyckelhanteringen vid in- och utflytt eller då bolaget tar in hantverkare och övrig extern service. Du kommer att svara på frågor samt hjälpa kollegor med olika arbetsuppgifter som kan tänkas dyka upp. Det här är en heltidstjänst men med varierande arbetstider, då du vissa dagar slutar 13.15 och som längst jobbar till 19.15.
Arbetet innebär mycket kundkontakt varför vi gärna ser att du både tycker om och är van vid att möta olika sorters människor och med lätthet kan anpassa dig efter kundens behov. Du är en vänlig person, med mycket tålamod och en social skicklighet. För att trivas i rollen är det viktigt att du känner dig bekväm med att kommunicera på engelska.
Låter det här som något för dig? Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Publiceringsdatum2017-10-11Kravprofil för detta jobb• Tidigare arbetat i reception
• Kunskaper i Office-paketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Erfarenhet av Assa-nyckelsystem
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, i 6 månader. Tillträde i början av november.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Är du en engagerad receptionist som brinner för att möta människor och att ge god service? Har du arbetat i reception tidigare och trivs i rollen? Skulle en tjänst med varierande arbetstider passa in perfekt i din vardag? Läs då vidare!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15916LF i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-10
Ange följande referens när du ansöker: 15916LF
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinavägen 15
Jobbnummer 3745248
Observera att sista ansökningsdag har passerat.