Helsingborgshem söker Kundansvarig
Helsingborgshem / Receptionistjobb / Helsingborg
2017-05-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Helsingborgshem söker Kundansvarig" (publicerad 2017-05-10) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Helsingborgshem i Helsingborg Helsingborgshem är ett modernt bostadsföretag med 12 000 hyreslägenheter i över 30 bostadsområden. Värdet av våra fastigheter uppgår till ca 12 miljarder och vi omsätter drygt 900 miljoner.
Helsingborgshem ägs av Helsingborgs Stad och var femte Helsingborgare har sitt hem hos oss. Vår verksamhet är viktig för att staden ska växa och vara attraktiv för en mångfald av människor. Därför strävar vi efter att utveckla boenden, stadsdelar och service som matchar olika livsstilar och behov. Vi vill att våra kunder ska känna sig stolta. Stolta över sin bostad, sitt område och sin stadsdel - och över Helsingborg. Vi är 230 medarbetare som genom ett öppet och aktivt förhållningssätt möter våra kunders drömmar om livet hemma. Både idag och imorgon.
Publiceringsdatum2017-05-05Om tjänstenSyftet med rollen är att säkerställa en attraktiv boendemiljö i den/de stadsdelar du verkar i och därmed nöjda kunder. Ditt huvuduppdrag är att skapa en nära dialog och relation med våra kunder och våra samarbetspartners i syfte att bibehålla och utveckla en attraktiv stadsdel för våra kunder. Du har tillsammans med övriga medarbetare i kundteamen en viktig roll när det gäller kundens syn på oss som företag, på vår service och produkt. Beroende på vilka stadsdelar du arbetar med, och utifrån våra kunders behov och önskemål, deltar och driver du utvecklingsprojekt som en del i uppdraget.
Som kundansvarig är du aktiv och rör dig i "dina" områden för att säkerställa en god kännedom om både stadsdelen och kunderna. Utöver en nära kontakt med alla våra kunder ingår det i tjänsten att ha en kontinuerlig dialog med den lokala hyresgästföreningen, andra boendegrupper samt andra verksamheter och samarbetspartners i stadsdelen.
I rollen som Kundansvarig ingår även att ta initiativ och arbeta med evenemang i området, hantera kundbeställningar och störningsärenden samt efter schema bemanna vår kundservice
Kompetenser Vi söker dig som har erfarenhet av och intresse för att arbeta med människor, service och hållbarhetsfrågor. Du har en relevant eftergymnasial utbildning och/eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Att samarbeta prestigelöst i team är en självklarhet för dig.
För att lyckas i rollen behöver du har goda administrativa kunskaper, ekonomisk förståelse och goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och i skrift. Ett tredje språk är meriterande.
Körkort och tillgång till bil är ett krav.
Vi erbjuder
Du får arbeta i ett företag med hög utvecklingstakt och intressanta utmaningar med att utveckla Helsingborg till en attraktiv stad att leva och bo i för en mångfald av människor. Du får arbeta i ett välmående bostadsbolag med en stolt och engagerad företagskultur.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, provanställning kan komma att vara aktuellt.
Din ansökan
I denna rekrytering samarbetar Helsingborgshem med Manpower och du ansöker via manpower.se - följ länken i annonsen.
OBS! Vi tar ej emot ansökningar via e-post.
Välkommen med din ansökan som innehåller ett CV och en motivering senast den 17 maj 2017
Övriga frågor gällande tjänsten, kontakta rekryteringskonsult Marcus Fast 042-37 16 33
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-17
Ange följande referens när du ansöker: 22670
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarcus Fast
mafast@manpower.seFöretagHelsingborgshem
AdressHelsingborgshem
25003
25003 1283
KontorsadressDrottninggatan 136 B
Jobbnummer 3480065
Observera att sista ansökningsdag har passerat.