Helpdeskmedarbetare till ServiceDesk
Jobquest Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige JobQuest söker efter en Helpdesk/1:st line medarbetare till Servicedesk hos kund i Stockholm!
Du kommer hantera inkommande ärenden via telefon, e-post och via beställningar. Du supportera användare och arbetar med felsökning och felavhjälpning på mjukvaran. I arbetsuppgifterna ingår också andra administrativa uppgifter där du behöver kunna prioritera verksamhetskritiska och patentkritiska incidenter tillsammans med ansvarig. Du ansvarar för dina egna ärenden.
Du behöver vara flexibel, ha lätt att samarbeta och gilla att arbeta i en föränderlig miljö med högt tempo.
Anställningen är heltid. Arbetstiden varierar från 6 på morgonen till 22 på kvällen enligt schema.
Uppdraget är en del av JobQuest konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos JobQuest men din placering kommer att vara som konsult hos vår kund.
Du är positiv och har lätt att samarbeta. Du har service i fokus, mot kund och kollegor samt en hög kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Du kommer att vara en del av ett supportteam som supporterar ett stort antal användare via telefon/mail och remote, alla på olika tekniska nivåer.
Det är viktigt att du trivs att jobba med andra och att du har lätt att ta till dig ny information.
Du har en vilja att förbättra och utveckla verksamheten och tar ansvar för de arbetsuppgifter som du handhar.
Kompetens/erfarenhet:
• Relevant IT-utbildning
• Minst 4 månaders erfarenhet av Helpdesk och IT support
• Mycket bra svenska och engelska i tal och skrift
• Bra kunskaper i Windows
• Bra på felsökning
• Bra kunskap i MS Office
• Gärna användar- och lösenordshantering i Active Directory (AD)
Meriterande:
• Tidigare jobbat i servicebranschen eller med kundservice
• Lätt för att lära dig nya system
• Bred IT-vana
Stor vikt läggs på personlig lämplighet.
Din ansökan:
Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på
www.jobquest.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Din ansökan ska innehålla CV, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post
kontakt@jobquest.se Kollektivavtal: JobQuest är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag.
När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer
Om JobQuest:
JobQuest är ett konsultbolag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för kunden och för dig. Vår målsättning är att hitta våra kunders drömkandidat och ditt drömjobb.
Just därför är det så viktigt för oss att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-09-05ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTherés Rydell
FöretagJobquest Sverige AB
AdressJobquest Sverige AB
Upplandsgatan 7
11123 Stockholm
KontorsadressUpplandsgatan 7 11123 Stockholm
Jobbnummer 3679843
Observera att sista ansökningsdag har passerat.