Helpdesk-tekniker
Stellaria AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2011-09-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Helpdesk-tekniker" (publicerad 2012-05-09) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stellaria AB i Stockholm,
Södertälje eller i
hela Sverige Stellaria AB är ett IT-konsultföretag med 30 års erfarenhet av IT-branschen.
Vi hjälper större kunder i Stockholms området med tidsbegränsade uppdrag inom främst IT-infrastruktur.
Vår målsättning är att hålla en mycket hög kvalitet i hela kedjan från initial analys av uppdraget och matchande av konsultens kompetens till utförandet och uppföljning.
Jobbet som konsult är krävande men stimulerande och ger erfarenheter från olika kundmiljöer.
Vår kund har behov av
Helpdesk-tekniker, som hjälper PC-klientanvändare med tekniska problem via telefon samt fjärradministrationsverktyg.
Publiceringsdatum2011-09-24Dina arbetsuppgifterTelefonsupport (hårdvara inkl skrivare, operativsystem samt applikationer).
KvalifikationerArbetslivserfarenhet som supporttekniker direkt mot slutanvändaren. Gedigen kunskap om PC-support i Windowsmiljö och skrivarsupport samt goda applikationskunskaper.
Som person tror vi att du är positiv, serviceinriktad, lyhörd, stresstålig, trivs med att arbeta i grupp och har lätt för att lära. Du skall kunna lösa problem på egen hand och kunna ta egna initiativ.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-09-30
Ange följande referens när du ansöker: Helpdesk 0930
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@supportus.seFöretagSTELLARIA AB
AdressSTELLARIA AB
ISAFJORDSGATAN 39 B
16440 KISTA
KontorsadressISAFJORDSGATAN 39 B
KISTA
Jobbnummer 1038190
Observera att sista ansökningsdag har passerat.