Helpdesk Specialist

Laerdal Medical AB / Supportteknikerjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Laerdal Medical AB i Nacka

Säkerställa att kunden lyckas när hen har utmaningar med våra produkter och tjänster.
Aktivt logga, prioritera och följa upp ärenden i vårt CRM-system.
Supportera kunder och medarbetare med produktkunskap och teknisk expertis.
Daglig kontakt med kunder och medarbetare i Norden samt våra internationella distributörer

Om dig:
Utbildad inom digitala lösningar med god teknisk förståelse och kunskap om IT/nätverk. Relevant erfarenhet kan ersätta utbildning.
Erfarenhet av att jobba med CRM-system, gärna Salesforce och har du erfarenhet från kundbehandling är det en merit.
Du måste ha god språkförståelse och minst prata ett skandinaviskt språk. Dessutom förutsätter vi att du talar och skriver engelska flytande.
Bred social kompetens med goda kommunikationsegenskaper är en klar och tydlig förutsättning

Publiceringsdatum
2022-02-08

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Laerdal Medical AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Laerdal Medical AB (org.nr 556275-6402)

Kontakt
Helpdesk Manager Nordic
Markus Centervall
markus.centervall@laerdal.com

Jobbnummer
6325346

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Laerdal Medical AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Laerdal Medical AB: