Helpdesk Specialist
Laerdal Medical AB / Supportteknikerjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Laerdal Medical AB i Nacka Säkerställa att kunden lyckas när hen har utmaningar med våra produkter och tjänster.
Aktivt logga, prioritera och följa upp ärenden i vårt CRM-system.
Supportera kunder och medarbetare med produktkunskap och teknisk expertis.
Daglig kontakt med kunder och medarbetare i Norden samt våra internationella distributörer
Om dig:
Utbildad inom digitala lösningar med god teknisk förståelse och kunskap om IT/nätverk. Relevant erfarenhet kan ersätta utbildning.
Erfarenhet av att jobba med CRM-system, gärna Salesforce och har du erfarenhet från kundbehandling är det en merit.
Du måste ha god språkförståelse och minst prata ett skandinaviskt språk. Dessutom förutsätter vi att du talar och skriver engelska flytande.
Bred social kompetens med goda kommunikationsegenskaper är en klar och tydlig förutsättning
Publiceringsdatum2022-02-08Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagLaerdal Medical AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Laerdal Medical AB (org.nr 556275-6402)
Kontakt Helpdesk Manager Nordic
Markus Centervall
markus.centervall@laerdal.com Jobbnummer 6325346
Observera att sista ansökningsdag har passerat.