Helpdesk/ IT-support till Lekolar (uppdrag under februari)
Bravura / Supportteknikerjobb / Osby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Osby,
Östra Göinge,
Älmhult,
Markaryd,
Hässleholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Osby,
Älmhult,
Markaryd,
Hässleholm,
Olofström eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-01-20FöretagetBravura söker en helpdeskagent / IT-support till Lekolar. Lekolar utvecklar lärande miljöer för barn och ungdomar och har ett brett sortiment av produkter för att stimulera leklust och lärande.
I rollen som helpdeskagent kommer du arbeta med heldeskens firt line. Du kommer bland annat att arbeta med drift och support av klienter samt daglig support till våra användare. Huvudsakligt fokus ligger på supportfunktionen och du supportat bland annat i ärenden gällande hårdvara, applikationer i Office och Windows, etc. Du kommer även hantera felsökningar samt nätverksfelsökningar. Du kommer hantera ärenden som kommer in via framförallt mail och telefon.
Dina arbetsuppgifterI rollen som helpdeskagent kommer du arbeta med heldeskens firt line. Du kommer bland annat att arbeta med drift och support av klienter samt daglig support till våra användare. Huvudsakligt fokus ligger på supportfunktionen och du supportat bland annat i ärenden gällande hårdvara, applikationer i Office och Windows, etc. Du kommer även hantera felsökningar samt nätverksfelsökningar. Du kommer hantera ärenden som kommer in via framförallt mail och telefon.
Kvalifikationer• Relevant eftergymnasial utbildning från antingen högskola/universitet eller från yrkeshögskola. Om du inte har eftergymnasial utbildning kan detta kompenserad av längre erfarenhet i rollen som IT-tekniker.
• Erfarenhet av att ha arbetat i helpdesk/firstline
• Erfarenhet av AD, MS Office, Windows7, Nätverk, RDP, MS Server 2008 R2.
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Vi tror att du som söker är i början av din karriär med några års arbetslivserfarenhet. Som person är du serviceminded, prestigelös och initiativtagande. Du tycker det är roligt att arbeta i en föränderlig miljö och du har ett flexibelt och lösningsfokuserat förhållningssätt. Du bidrar till en god arbetsmiljö genom att ha en positiv inställning till ditt arbete och dina arbetskamrater.
Övrig information:
Start: 2 februari. Uppdraget varar t.o.m. sista februari.
Lön: Enl. överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 040-6170550
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: helpdesk, servicedesk, helpdeskagent, IT-support, IT, hårdvara, mjukvara, windows, office, osby, heltid,
Arbetstider och omfattningVisstid under februari, Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnl. överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-01-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Bränd 08-40024050
malin.brand@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1273
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2134337
Observera att sista ansökningsdag har passerat.