Head of Real Time Manager - Kalmar
GoExcellent Sweden AB / Försäljningsjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Kalmar,
Göteborg,
Stockholm,
Solna,
Östersund eller i
hela Sverige GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.
Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.
Vi finns på
http://www.facebook.com/GoExcellent.seVi söker nu en Head of Real Time Manager till vårt uppdrag Canal Digital. Som Head of Real Time Manager ska du säkerställa att den dagliga produktionen bedrivs kostnadseffektivt.
Publiceringsdatum2015-09-04Dina arbetsuppgifter• Äga Util och Service Levels på uppdraget.
• Vara en naturlig kontaktyta för Work Force Manager.
• Vara backup åt Work Force Manager på enklare uppgifter.
• Delta på prognosmöten.
• Äga Puls-möte.
• Följa upp och sammanställa händelseark.
• Koordinera Real Time Manager:s arbetsområden/ prioriteringsområden.
• Ansvara för Real Time Manager:s rutiner.
• Hålla i uppstartsmöten/ medverka på morgonmöten med övrig produktion.
• Ta emot beställningar från kund och koordinera ut dessa i produktion.
• Analysera produktionsrelaterade frågor; ringmönster/ utskick/ bemanningen.
• Äga släppt schema samt optimera schema/ arbetsuppgifter i den dagliga produktionen.
• Nära kontaktyta med Team Manager och Operations Manager.
Kvalifikationer• Kan arbeta självständigt och du arbetar ofta efter krav på snabb leverans med hög kvalitet.
• Du är analytisk och har en förmåga att införa förbättringsrutiner.
• Ditt arbetssätt präglas av eget driv, god metodik och ständigt resultatfokus.
• Ditt mål blir att säkerställa att vi arbetar på bästa möjliga sätt (efter Best Practice inom branschen) för att uppnå hög service, produktivitet och kvalitet.
• Du är van vid att jobba med Microsoft Office.
• Du är van vid att planera och prioritera ditt arbete för effektiva resultat.
Vad erbjuder vi?
• Som medarbetare hos GoExcellent får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching.
• Goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär.
• Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till GoExcellents positiva arbetsklimat!
• Friskvårdsbidrag
• Massagebidrag
• Fri frukt och kaffe
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet inom kundservice med god insikt i mätetal och branschpraxis. Du är van att arbeta nära en uppdragsgivare och kan agera både intern och extern kravställare.
Ingår i Team Real Time Manager samt rapporterar till Operations Manager.
Ansök redan idag, intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Sista dag att ansöka är 25 september 2015.
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-25
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Stenqvist, HR Business Partner
rekrytering@goexcellent.comKatrina Jagodzinska, Deputy Operation Manager 0850104000
FöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Borgmästaregatan 5
39235 Kalmar
KontorsadressBorgmästaregatan 5
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2418954
Observera att sista ansökningsdag har passerat.