Har du arbetat i matbutik och vill arbeta som IT-support?

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-09-20

Företaget
Axfood är ett av Nordens största företag inom detaljvaruhandeln. Du blir en del av företagets IT-organisation som består av 200 anställda. IT-organisationen arbetar bland annat med all utveckling, all mjukvara och IT-support som rör företaget, dess butiker, varuförsörjning samt inköp och sortiment. För detta uppdrag kommer du att tillhöra den grupp av IT-support som arbetar på avdelningen Kundstöd med placering i centrala Stockholm.

Dina arbetsuppgifter
Som supporttekniker på arbetar du med support av IT-relaterade frågor till butiker inom dagligvaruhandeln. Du supporterar butiksmedarbetare och hanterar ärenden gällande både hårdvara och mjukvara. Här blir du del i ett team på nio personer. Supportarbetet sker utifrån ett ärendehanteringssystem. Arbetet sker i Windowsmiljö. Exempel på arbetsuppgifter är avhjälpa ärenden och frågor som uppstår ute i butiker kring kassassystem, backoffice och kringutrustning, felsöka i butiksunika applikationer, administrera IT-relaterade beställningar.

Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av att arbeta i daglivaruhandeln (matbutik)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift

Du har ett stort intresse för IT och IT-support. Som person är du positiv och sprider glädje i arbetsgruppen. Du är kommunikativ, vågar fråga och anpassar din kommunikation efter mottagaren. Därtill är du noga med detaljer och duktig på att samarbeta. Du hanterar pressade situationer på ett lugnt sätt och har en utpräglad känsla för kvalitet och service.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, IT-support, support, servicedesk, helpdesk, service, matbutik, daglivaruhandeln, kassasystem, heltid, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Wallin 08-40024050 emma.wallin@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3058188

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: