Handläggare till kontaktcenter

Sollentuna Kommun Kontaktcenter / Butikssäljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sollentuna Kommun Kontaktcenter i Sollentuna

Sollentuna är en kommun som växer och utvecklas. Vi blir cirka 1000 personer fler varje år och är nu över 70 000 invånare. Sollentuna kommun har cirka 2 700 kompetenta och engagerade medarbetare. Vi strävar alltid efter att ge våra invånare och företagare bästa möjliga service. Jämlikhet och mångfald är viktigt för oss och vi behöver olika kompetenser i våra verksamheter. Vi erbjuder intressanta och omväxlande jobb som ger dig stora möjligheter utvecklas. Välkommen till oss!

Sollentuna kommuns kontaktcenter öppnade 2011 och svarar på frågor inom kommunens alla verksamhetsområden. Vi är 24 medarbetare uppdelade i mindre svarsgrupper och sitter i ett öppet kontorslandskap. Vi söker dig som genuint vill ge bästa, möjliga service till våra kunder och som har intresse och gärna erfarenhet inom våra svarsområden.

Publiceringsdatum
2017-02-22

Arbetsuppgifter
Arbetet innebär att du har många kundkontakter via telefon, mejl och sociala medier för att svara på frågor om bygglov, miljö, park, stadsbyggnad och trafik. Vi arbetar parallellt i många olika it-program och har tät kontakt med våra uppdragsgivare på kontoren. Utbildning och förändring är en del av vår vardag. Administrativa uppgifter ingår i arbetet. Att driva egna delprojekt kan ingå.

DIN PROFIL

Du bemöter kunder på ett trevligt, professionellt och engagerat sätt även när trycket ökar. Du är en van it-användare och du är bra på att samarbeta. Vidare är du ansvarsfull, har initiativförmåga och klarar att driva arbeten självständigt.

För att lyckas i rollen tror vi att du är

En god lagspelare som samarbetar och klarar varierade arbetsuppgifter i högt tempo Intresserad av att hålla dig uppdaterad inom ditt yrkesområde och kommunens verksamheter Lösningsinriktad och flexibel Utåtriktad med en mycket god kommunikativ förmåga Positiv och servicemedveten Stresstålig och kapabel att ta till dig och använda nya kunskaper snabbt

Erfarenhet och utbildning
Kvalifikationer
Högskoleutbildning (eller motsvarande) Du uttrycker dig väl i svenska och engelska, både i tal och skrift
Meriterande:

Erfarenhet inom svarsområdet: bygglov, miljö, park, stadsbyggnad och trafik Dokumenterad utbildning eller erfarenhet i kundservice Erfarenhet av arbete i en kommunal kundtjänst


Att arbeta i Sollentuna kommun

https://www.sollentuna.se/sv/naringsliv--jobb/jobba-hos-oss/Vi-jobbar-i-Sollentuna1/

Personalförmåner

https://www.sollentuna.se/sv/naringsliv--jobb/jobba-hos-oss/personalformaner/



ÖVRIGT

Tjänsten är ett vikariat på 100 procent fram t.o.m. den 31:a oktober, med eventuell chans till förlängning eller fastanställning.

Vi intervjuar sökanden löpande.

Varaktighet, arbetstid
vikariat t.o.m. 31:a oktober 2017 mars-okt

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Johansson 08-5792 1000

Företag
Sollentuna Kommun Kontaktcenter

Adress
Sollentuna Kommun Kontaktcenter
Turebergs Torg 1
19186 Sollentuna

Kontorsadress
Turebergs Torg 1

Jobbnummer
3336507

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sollentuna Kommun Kontaktcenter

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sollentuna Kommun Kontaktcenter: