Handläggare till Intrum Delgivningsservice
Intrum Delgivningsservice AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Intrum Delgivningsservice AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Den 27 juni 2017 slogs Intrum Justitia och Lindorff samman för att bilda branschens ledande leverantör av kredithanteringstjänster. Lindorff grundades 1898 och erbjuder såväl inkassotjänster som köp av skuldportföljer samt betalnings och faktureringstjänster. Intrum Justitia grundades 1923 och erbjuder heltäckande kredithanteringstjänster, inklusive köp av fordringar, som ska bidra till att förbättra kassaflöde och lönsamhet för företagets kunder. Det sammanslagna Intrum Justitia och Lindorff har närvaro i 23 länder i Europa och ett team på cirka 8 000 anställda som är dedikerade till att arbeta för en sund ekonomi. Den sammanslagna koncernens omsättning uppgick till ca 12.9 miljarder kronor, pro-forma för året som slutade i mars 2017. Intrum Justitia AB är noterat vid Nasdaq Stockholm sedan 2002. Mer information finns på
www.intrum.com eller
www.lindorff.com. Vi växer och söker därför en handläggare som har några års erfarenhet av administrativt arbete till Intrum Delgivningsservice.
Vår rikstäckande delgivningsorganisation hanterar ett betydande antal uppdrag per år och för att uppnå god geografisk täckning samarbetar vi med lokala partners över hela landet. Vi tar hand om alla typer av delgivningsuppdrag, exempelvis energidelgivningar, partsdelgivningar och uppsägningar/villkorsändringar av lokaler.
Vi är ett engagerat team som arbetar administrativt med behandling av delgivningar. Vi växer och letar därför efter en initiativtagande och prestigelös handläggare som gillar att arbeta med administration och problemlösning i nära samarbete med andra. Vi söker en administrativ handläggare i rollen som service advisor I arbetsuppgifterna ingår registrering av nya ärenden, hantering av inkommande post samt efterforskning av information. Du samverkar med delgivningsmän, kunder, myndigheter och kollegor för att hålla en hög lyckandegrad och servicenivå i alla kontakter.
Du kommer bli en del av ett positivt och kunnigt team som tillsammans utvecklar arbetet och strävar mot gemensamma mål.
Publiceringsdatum2018-12-17KvalifikationerVi söker dig som har arbetslivserfarenhet, ett intresse för administrativa arbetsuppgifter och kundkontakter över telefon. Genom dina erfarenheter har du goda kunskaper i Office-paketet och du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Meriterande är tidigare erfarenhet av delgivningsverksamhet.
Dina personliga egenskaperDu har förmåga att arbeta strukturerat och noggrant, samtidigt som du får rutinuppgifter utförda på ett effektivt sätt. Du har kunden i fokus och en kreativ syn på ditt arbete som gör att du gärna tar initiativ till förbättringar av rutiner. Vi ser också att du har förmåga att bygga goda relationer och har lätt för att skapa ett givande samarbete med både kunder och kollegor.
Vi erbjuder
Tjänsten är tillsvidare med en sex månaders provanställning. Du kommer att arbeta på vårt kontor som ligger i nybyggda, ljusa lokaler, som är beläget i Sickla Köpkvarter, ca 10 minuter från Slussen. Förutom fina anställningsförmåner så får du också riktigt trevliga arbetskamrater
Är du intresserad?
Ansök genom att klicka på "Skicka ansökan"
Varaktighet, arbetstid
Dagtid/Tillsvidare Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontakt1) Jeanette Westerbacka (Operations Manager) 08-546 103 92
2) Roma Woldu (Facklig representant, Unionen) 08 6167873
FöretagIntrum Delgivningsservice AB
AdressIntrum Delgivningsservice AB
Hesselmans torg 14
10524 Nacka
KontorsadressHesselmans torg 14
Jobbnummer 4513158
Observera att sista ansökningsdag har passerat.