Handläggare
JobBusters AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-11-14Dina arbetsuppgifterSom Teknisk Handläggare/Ärendekoordinator innebär ditt arbete ett ansvar att ta emot, behandla samt svara på inkomma ärenden och förfrågningar. Detta arbete genomförs genom att söka och ta avstamp i interna riktlinjer samt gällande normer och lagar. En viktig del av arbetet är att hålla en dialog med kollegor för att hämta in information och remissa ärenden inför yttranden och svar. Ärenden handlar många gånger om förfrågningar från externa parter - till exempel andra myndigheter, entreprenörer eller fastighetsägare - ofta gällande korsningar med eller byggnationer i närheten av våra kraftledningar.
Arbetsuppgifter i korthet:
• Handlägga/administrera inkomna ärenden gällande förändringar i kringliggande anläggning, svara på internremisser, svara på frågor från allmänheten.
• Besvara och löpande uppföljning av varje ärende.
• Ansvara för att i aktuellt ärende upprätta svar tillsammans med underhållsingenjörerna/teknikspecialister utifrån det förädlade underlaget.
Om företagetJobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag som är inriktade mot tjänstemän och har funnits sen 2011. Vi på JobBusters bryr oss om våra konsulter och vårt mål är alltid att bygga långsiktiga relationer med både konsult och kund. Vårt mål är alltid att matcha våra kunders drömkandidat med våra kandidaters drömjobb!
Företagspresentation
Vår kund är ett statligt affärsverk som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Huvudkontoret finns i Stockholm och här behöver man som konsult säkerhetsprövas för de flesta uppdrag.
Kvalifikationer• Teknisk utbildning på gymnasie nivå.
• Erfarenhet av handläggning och/eller ärendehantering inom tekniksektorn.
• Mycket goda administrativa kunskaper.
• Van att arbeta med interna och externa kontaktytor.
• Goda kunskaper i Office-paketet.
• Flytande i svenska, i tal och skrift.
• Erfarenhet av karttolkning och ritningstolkning (AutoCad eller motsvarande).
När du blir en av oss
Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder bland annat en digital lösning som hjälper våra medarbetare att hitta verktyg för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.
ErsättningEnligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 01-jan-2024 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 31-dec-2025 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande.
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-12-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "5514".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jobbusters AB (org.nr 556826-5606),
http://jobbusters.se/ Arbetsplats JobBusters
Kontakt My Johansson
my.johansson@jobbusters.se +46 73 713 82 13 Jobbnummer 8262914
Observera att sista ansökningsdag har passerat.