Handläggare
Randstad Sweden Group AB / Butikssäljarjobb / Nyköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Nyköping,
Oxelösund,
Trosa,
Gnesta,
Flen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad Sweden Group AB i Nyköping,
Norrköping,
Katrineholm,
Södertälje,
Strängnäs eller i
hela Sverige Handläggare
Handläggare med inriktning kundtjänst till myndighet
Motiveras du av att arbeta med människor och söker meriter för din framtida karriär? Som handläggare hos staten får du attraktiva erfarenheter, en dynamisk arbetsplats och trevliga kollegor. Vårt uppdrag startar 14 maj och pågår fram till 31 augusti (med chans till förlängning). Med dig har du minst 1 års arbetslivserfarenhet och tidigare arbetat med kundtjänst i någon form. Som handläggare arbetar du på en myndighet i Nyköping.
Omfattning: Heltid, start 13 maj och till 31 augusti. Möjlighet till förlängning. Schemalagt med varierande arbetstider mån-fre.
Publiceringsdatum2019-03-22Dina arbetsuppgifterI arbetsuppgifterna som handläggare inom folkbokföring ingår att självständigt kunna besvara allmänna frågor via telefon och eventuellt e-post inom ett begränsat folkbokföringsområde.
• Det kan t.ex. vara adressuppgifter, flyttanmälan, dödsfallsbevis och personbevis.
Arbetsplatsen ligger centralt i Nyköping med närhet till både centrum och goda kommunikativa kommunikationer. Du kommer att sitta tillsammans med ordinarie folkbokföringshandläggare som är tillgängliga att hjälpa till när frågor uppstår i början av din anställning.
KvalifikationerVi söker dig som har;
• Avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg.
• Minst ett års arbetslivserfarenhet av liknande arbete, exempelvis kundtjänst.
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift.
Vi ser det som meriterande (inte ett krav) om du har minst 3 månaders arbetslivserfarenhet/praktik av telefonkundtjänst de senaste 2 åren..
Vi söker dig som är serviceinriktad och som snabbt kan anpassa dig till olika situationer som kan uppstå. Du trivs med att arbeta med människor och har ett vänligt bemötande, även under stressiga förhållanden. Du har god förmåga att lyssna av och förstå och vi ser gärna att du är positiv och har en god kommunikativ förmåga. Du har ett bra bemötande och inger förtroende liksom kan arbeta i ett högt tempo men samtidigt är du noggrann och ansvarstagande. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt och har en mycket god förmåga att samarbeta.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista dag att ansöka är 2018-03-24, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Intervjuer planeras att hållas i Nyköping den 19/3 samt 20/3. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Philip Malm |
philip.malm@randstad.se |
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-25
Ange följande referens när du ansöker: 201208138
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPhilip Malm
FöretagRandstad Sweden Group AB
AdressRandstad Sweden Group AB
Regeringsgatan 65
61132 STOCKHOLM
KontorsadressRegeringsgatan 65, 11156 STOCKHOLM
Jobbnummer 4686380
Observera att sista ansökningsdag har passerat.