Gruppchef Customer Support till Aritco

PerformIQ / Butikssäljarjobb / Stockholm
2012-08-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Gruppchef Customer Support till Aritco" (publicerad 2012-11-15) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PerformIQ i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

PerformIQ

Företagspresentation
Aritco är världsledande tillverkare av plattformhissar och villahissar. Företaget har omkring 90 anställda och omsätter runt 300 MSEK. Aritco tillverkar två typer av hissar; LIVING - en serie av villahissar för den privata marknaden och PRIME - en serie av plattformhissar för den publika marknaden. Försäljningen sker genom ett 120-tal fristående återförsäljare som är spridda över i stort sett hela världen. Läs gärna mer på www.aritco.com

Tjänstebeskrivning
Tjänsten som gruppchef innebär både strategiskt och operativt arbete, med ansvar för företagets customer support avdelning. Du kommer att utgå från reservdelsavdelningen med dagligt operativt arbete att se till att våra kunder får rätt reservdelar i rätt tid. Du kommer även att arbeta strategiskt och ansvara för strategier, planering, genomförande och uppföljning av leverans och support kring företagets tjänster till kund. Du kommer medverka till effektivisering och förändring av vårt arbete med fokus på interna rutiner och kommunikation. Det är viktigt att våra kunder är högsta prioritet i allt vi gör och löpande coachning till personalen är viktig. Tjänsten innebär även personalansvar för customer support avdelningen bestående av sex personer.

Krav på person
Vi söker dig som brinner för service och har ett stort intresse för teknik. Vi ser gärna att du tidigare haft en ledarroll och har erfarenhet av coachande ledarskap. Det är ett krav att du har goda kunskaper i svenska och engelska, såväl muntligen som skriftligt. Du har en god förmåga att effektivt hantera frågor inom customer support och kan arbeta både operativt samt strategiskt i organisationen. Vi ser gärna att du har en akademisk utbildning inom teknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet gärna med fokus på reservdelar.

Arbetsplatsen präglas av en föränderlig miljö i högt tempo vilket kräver att du som person är driven, stresstålig, fokuserad och trivs med många bollar i luften. Du har en förmåga att kunna se förändringar och är öppen i ditt sätt att tänka inför nya lösningar. Vidare är du serviceminded, affärsorienterad och har en positiv inställning som vittnar om att det mesta är möjligt. Du agerar professionellt i ditt arbete vilket innebär att du strukturerat utför ditt arbete med noggrannhet och engagemang. Vi ser gärna att du är kommunikativ och resultatinriktad med goda ledaregenskaper där du tycker om att få andra personer växa både som personer och i sin roll.

Vi ser det som meriterande om du tidigare tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange gärna vilken aktivitet du har utövat.

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, rekrytering
Arbetstid: Kontorstid
Plats: Bromma

Publiceringsdatum
2012-08-06

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-08-31
Ange följande referens när du ansöker: 460
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
PerformIQ

Adress
PerformIQ
Birger jarlsgatan 34
11429 Stockholm

Jobbnummer
1306154

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PerformIQ

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PerformIQ: