Grundskollärare år 4-9 Ma

Stiftelsen Carpe Diem Fredrikshovs slotts skola / Grundskollärarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla grundskollärarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stiftelsen Carpe Diem Fredrikshovs slotts skola i Stockholm

Vi söker ännu en fantastisk medarbetare!
Fredrikshovs slotts skola är en friskola belägen i en kulturell och historisk miljö på Östermalm i Stockholm. Vi har elever från förskoleklass till år 9. Vi har en Ma/No-profil på skolan.
Vi söker nu en lärare i matematik som ska undervisa våra elever i klass 6 tom klass 9. Vi har små undervisningsgrupper, god studiemiljö och mycket studiemotiverade elever som gör goda resultat.
På Fredrikshovs slotts skola vill vi på bästa sätt rusta varje barn inför framtidens nya krav och ge dem färdigheter, kunskaper och lust att ta vara på alla nya möjligheter. Vi strävar efter att stötta varje enskild elev till att lyckas maximalt i nära samarbete med hemmet.
Våra ledord är glädje, nyfikenhet och mod.

Publiceringsdatum
2008-07-25

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
Tjänsten omfattar deltid. Vikariat läsåret 2008/2009.

Ersättning
Fast lön
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-08-24
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@fredrikshov.com

Kontakt
Angelica Hedin, Rektor, 08-661 87 01 (Telefon), angelica.hedin@fredrikshov.com
Kristina Faxell, Arbetsenhetsledare, 08-661 38 55 (Telefon), kristina.faxell@fredrikshov.com

Företag
Stiftelsen Carpe Diem Fredrikshovs slotts skola

Adress
Stiftelsen Carpe Diem Fredrikshovs slotts skola
11523 STOCKHOLM

Kontorsadress
Fredrikhovsgatan 6

Kontaktuppgifter
Faxnummer: 08-6658064

Jobbnummer
274903

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stiftelsen Carpe Diem Fredrikshovs slotts skola

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stiftelsen Carpe Diem Fredrikshovs slotts skola: