Get Upgraded - Partneransvarig
Mahomebee / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mahomebee i Stockholm,
Eskilstuna,
Nyköping,
Norrköping,
Linköping eller i
hela Sverige Get Upgraded!
Upgraded är ett ungt och entreprenöriellt företag med två huvudsakliga verksamhetsområden; konsultförmedling av seniora konsulter inom bl.a. IT och Management- samt rekrytering och search av bl.a. specialister och chefer.
Vi har en mycket stark tillväxt, på sju anställda omsatte vi 125 MSEK med goda marginaler under 2015. Under de senaste tre åren har vi förvärvat 17 egna ramavtal inom offentlig sektor och har tillgång till ytterligare ett 50-tal genom olika samarbetspartners.
Vi är dock inte nöjda där! Vi vill fortsätta växa med fler härliga kollegor som kan bidra med sin energi, vilja samt egna idéer och tankar för bolagets utveckling.
Därför söker vi nu ytterligare en Partneransvarig till vårt team!
Publiceringsdatum2016-05-27Om tjänstenSom Partneransvarig är du mottagare avropsförfrågningar i hela landet, med tyngdpunkt på Stockholmsområdet.
Det innebär att bl.a. att publicera och sprida förfrågningar i våra digitala kanaler och till våra partners, samt arbeta med aktiv search för att hitta rätt kompetens.
Vidare kommer du att matcha konsultprofiler mot avropsförfrågningar för att säkerställa att profilerna lever upp till de krav som ställs i offentliga avrop, denna matchning sker genom CV-granskning, telefonintervjuer samt dialog med både kund och partner. Arbetet innefattar dessutom prisförhandling med partners.
Parallellt med dessa huvudsakliga uppgifter kommer du att underhålla och vidareutveckla befintliga partnersamarbeten, samt identifiera nya intressanta partners för att utöka vårt nätverk.
Vad vi söker
För att trivas som Partneransvarig tror vi att du behöver vara noggrann och stresstålig, då arbetet ofta innefattar flera parallellt pågående processer.
Du bör vara administrativt lagd, och ha en förmåga att skapa struktur i ditt arbete. Dessutom trivs du att ha kontakt med flera olika typer av människor, både över telefon och i personliga möten, och är orädd för att gå in i en prisförhandling.
Det är dessutom positivt om du är intresserad av IT och teknik, då du i rollen kommer få möjlighet att lära dig väldigt mycket om detta.
Varför Upgraded?
Att vara anställd på Upgraded innebär frihet under ansvar. Vi tror på att att i stor utsträckning låta individen få påverka sitt eget arbete, och vara delaktig i att utveckla arbetssättet och erbjudandet. Sedan finns alltid närmsta chef och övriga kollegor tillgängliga för frågor, stöd och för att bolla idéer.
Vi vågar dessutom påstå att du inte kan hitta bättre och roligare kollegor någon annanstans, då vi är ett riktigt härligt gäng som bjuder mycket på oss själva. Som ett extra plus sitter vi i helt fantastiska kontorslokaler vid Stureplan med balkong och utsikt över svampen, för den som tycker det är kul.
Vill du vara med och skapa nya affärer och framgång tillsammans med oss - sök genom länken nedan alternativt hör av dig till mig på
philippe.k@upgraded.seUpgrade your career! - Läs mer om Upgraded på vår hemsida -
www.upgraded.seStartdatum
Enligt överenskommelse
Omfattning
100 %
Ort
Stockholm
Ansök senast
2016-06-30
Referensnummer för detta jobb[89559]
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMahomebee
AdressMahomebee
Barnarpsgatan 13
55316 Jönköping
KontorsadressBarnarpsgatan 13
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2873672
Observera att sista ansökningsdag har passerat.