Generell administratör på deltid sökes till Boden

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Boden
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Boden, Luleå, Älvsbyn, Piteå, Kalix eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Boden, Luleå, Piteå, Arvidsjaur, Skellefteå eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av brett administrativt arbete, söker ett deltidsjobb, men är samtidigt flexibel och kan arbeta 100% i vissa perioder? Vår kund i Boden söker nu en generell administratör för att stötta verksamheten under ordinarie personals tjänstledighet.

Om uppdraget:

Vår kund har en stor bredd av ansvarsområden, varav ett av områdena rör bland annat vatten och avlopp, trafik och avfallshantering, vilket är den avdelning som du kommer att tillhöra, då din tjänst kommer att vara på VA-avdelningen. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande och bland annat innefatta telefonpassning, posthantering för avdelningen, kundärenden via epost (externt och internt), samt fakturering och attesthantering. Du kommer även att hantera beställningar och debiteringsunderlag, periodiska debiteringar och påminnelser, ärenderegistrering och bevakningar, samt uppdateringar i förekommande system. Du kommer skriva och skicka ut dokument och informationsbrev, hantera utanordningar och anvisningar, samt administrera avgifter och andra liknande kundärenden. Då arbetsbelastningen kommer att variera beroende på tid på året och månaden ser vi att du är flexibel gällande beläggningsgrad, då det kan förekomma perioder då du behöver arbeta 100%.

Publiceringsdatum
2018-01-30

Arbetsuppgifter
Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning inom ekonomi/administration eller liknande
• Minst ett (1) års erfarenhet av liknande uppdrag
• Erfarenhet av brett administrativt arbete, inklusive fakturahantering
• Förmåga att hantera många och varierande arbetsuppgifter skriftligen och via telefon
• God förmåga att samarbeta med interna och externa kontakter

Tjänstens omfattning och tillträde
Tjänsten avser ett konsultuppdrag på 50%, med option på upp till 100%, med start omgående och beräknas pågå till och med 2018-08-31, med chans till förlängning.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbete med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
50% Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3933655

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: