gateretail söker en Sky Trader Coordinator
Inflight Service Europe AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inflight Service Europe AB i Stockholm,
Sigtuna,
Uppsala,
Tibro,
Strömstad eller i
hela Sverige Om Företaget
gateretail ingår i gategroup som är den ledande återförsäljaren av produkter, tjänster och effektiva lösningar för att höja flygresenärens upplevelse ombord. gateretail är idag en av världens största inom området med siktet inställt på fortsatt tillväxt och att erövra ytterligare marknadsandelar världen över.
Som medarbetare på gateretail välkomnas du in i ett spännande företag som arbetar med flertalet stora flygbolag och både internationella och välkända varumärken. Hos oss är drivkraften och intresset för att ge resenärerna en så bra upplevelse som möjligt det gemensamma målet. Du kommer att få möjlighet att arbeta i en internationell miljö som i dubbel bemärkelse andas att "vara på väg". Engagerande shopping och en bekväm reseupplevelse är vad vi vill erbjuda, och detta kommer att vara en del av din vardag som vi förväntar oss att du inspireras av lika mycket som vi.
Dina Arbetsuppgifter
Som Sky Trade Coordinator kommer du att ha huvudansvaret för OBTs och därmed skapa förutsättningar att möjliggöra 100 % registrering av all försäljning ombord bla genom att:
• Konfigurera OBT med produkter och produktgrupper samt säkerställa att scanning av produkter fungerar
• Skapa promotions
• Ansvara för teknisk hantering av kassasystem; felsökning och reparation, inköp och behovsberäkning, kontakt med leverantörer
• Support gentemot kunder, hantera avvikelserapportering, delta i kundmöten
• Delta i projektet för implementering av TRT (ny OBT)
• Bevaka kostnader
Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. Placering antingen i Kista, Stockholm eller i Tibro.
Din profil
Vi ser gärna att du har ett stort kunnande och intresse för teknik och kan med lätthet hantera OBT terminaler samt instruera hur de fungerar. Och förstå varför de emellanåt inte fungerar. Du tycker om att ha kundkontakt och har vana av att prata inför grupper och hålla korta utbildningar. Ordning och reda är en självklarhet för dig i ditt arbete. Svenska och engelska i tal och skrift är en förutsättning.
Publiceringsdatum2020-02-19Så ansöker duVi önskar att din ansökan består av CV och ett personligt brev där du bl a berättar varför du är intresserad av rollen:
Vi ser fram emot din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. För dig som värderar spänning i vardagen eller gärna sover på saken vill vi att du ska känna till sista ansökningsdag som är 2020-02-27. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta:
Ulf Henriksson, Head of Nordic DC & Pre-Order Excellence
Via mail:
uhenriksson@gategroup.comVaraktighet, arbetstid
Heltid, visstid till och med 2020-12-31 Ej specificerat
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagInflight Service Europe AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Inflight Service Europe AB (org.nr 556547-6941),
https://www.gategroup.com/ Arbetsplats gategroup
Jobbnummer 5106542
Observera att sista ansökningsdag har passerat.