Garmin produktsupport
Garmin Nordic Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
2019-10-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Garmin produktsupport" (publicerad 2020-11-05) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Garmin Nordic Sweden AB i Göteborg,
Uddevalla,
Solna eller i
hela Sverige Built to last.
Tre enkla ord som beskriver våra produkter, vårt företag, vår kultur... vår framtid. Som en ledande global leverantör av navigationslösningar strävar vi efter att tillverka överlägsna produkter för bilar, flyg, sjöfart, utomhusaktiviteter och sport som är en grundläggande del av våra kunders liv.
Vad som började som en "brainstorming" med en handfull ingenjörer kring ett spelbord 1989 har idag utvecklats till en världsomspännande organisation med fler än 13 000 anställda. Garmins vision är idag lika enkel som den var då. Att skapa innovativa och användarvänliga produkter för navigation och kommunikation som berikar våra kunders liv. Vi konstruerar, utvecklar, tillverkar och marknadsför ett brett utbud av användarvänliga handhållna och fastmonterade produkter för flera olika användningsområden; vägnavigation, flyg, fitness, jakt, friluftsliv och marinelektronik.
Garmin Nordic ansvarar för marknaden i Sverige, Danmark, Norge och Finland och omsätter ca 125 miljoner euro. Vårt huvudkontor finns i Billdal, strax söder om Göteborg.
Nu ska en av våra fantastiska medarbetare på vår svenska kundsupport vara föräldraledig så vi söker dig som kan axla hennes roll fram till januari 2021 - med möjlighet till tillsvidareanställning efter det.
Vem söker vi?
Vi söker dig som kan ge kundsupport i världsklass. Vid den senaste mätningen låg det svenska teamet i den absoluta toppen av de europeiska länderna när det gäller att ge kunderna den hjälpen de vill ha. Du är en duktig kommunikatör, kan prioritera och rycka in där det behövs.
Publiceringsdatum2019-10-09Dina arbetsuppgifterHantera frågor från slutkunder via kanaler så som telefon, mail och chat med en hög känsla för service och effektivitet
Supportera säljare och säljorganistationen
Ge support till våra återförsäljare när det gäller våra produkter.
Viss översättning av produkttexter
Arbeta på olika events och mässor
KvalifikationerErfarenhet från kundsupport via telefon
Svenska och engelska i tal och skrift och talar du de övriga nordiska språken är det väldigt meriterande
Tekniskt intresse
Har du dessutom ett cykelintresse gör det dig extra intressant!
Vad erbjuder vi?
Förutom att du får världens bästa kollegor i en bra arbetsmiljö och får jobba med ett marknadsledande varumärke har du möjlighet att låna hem två produkter för att använda själv, du har friskvårdsbidrag, kan vara med på spronsrade aktiviteter, sporttimma, fredagsfrukost, personalrabatt och en hel del annat.
Arbetstid
Måndag - torsdag 08:00 - 17:00
Fredag 08:00 - 16:00
Sök tjänsten genom att maila ditt CV och ett personligt brev märkt med "Contact Center" till
HRNordic@garmin.com senast 31 oktober. Urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-10-31
AdressGarmin Nordic Sweden AB
Uggledalsvägen 13
42740 Billdal
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Contact Center".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Garmin Nordic Sweden AB (org.nr 556698-0354)
Uggledalsvägen 13 (
visa karta)
427 40 BILLDAL
Ansökan E-post:
HRNordic@garmin.com Jobbnummer 4863432
Observera att sista ansökningsdag har passerat.