Frontdesk Officer sökes till internationellt företag
Perido AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Vi på Perido är på jakt efter en Frontdesk Officer till en av våra kunder, ett stort internationellt företag med familjär känsla som är verksamma inom ventilationsbranschen. Den här tjänsten är placerad på företagets kontor i centrala Stockholm.
Vilka arbetsuppgifter ingår i rollen? Frontdesk Officer är en bred roll med mycket ansvar, då du både kommer att sköta reception och växel så väl som resebokningar och andra administrativa uppgifter. En viktig del av arbetet är att samordna konferenser, resor och globala möten samt se till att mötesrum och lokaler ser respektabla ut. Du har en viktig funktion på kontoret då du har många kontaktytor, både internt och externt och i mötet med dessa är du alltid positiv, lösningsorienterad och professionell. Miljön på kontoret är internationell så att du känner dig bekväm med att både prata och skriva på engelska är viktigt.
Vem letar vi efter? Vi tror att du som söker förstår innebörden av god service. Du är en glad person med mycket energi som kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt med gott resultat. Att självständigt driva ditt arbete framåt är inget problem för dig och du har en förmåga att ligga steget före. Du bör ha ett par års erfarenhet av en liknande roll och goda kunskaper i Officepaketet, men det som egentligen är avgörande är din personlighet, attityd och vilja att lära dig nya saker.
Kan det vara dig vi letar efter? Välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2017-10-13Kravprofil för detta jobb• Ett par års erfarenhet av liknande roll
• Kunskaper i Officepaketet, främst Excel och PowerPoint
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Eftergymnasial utbildning med relevant inriktning
• Erfarenhet från resebranschen
• Andra språkkunskaper än engelska
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid tillsvidare. Tillträde omgående.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Låter det lockande att få arbeta i en bred roll som Frontdesk Officer på ett internationellt företag som erbjuder en händelserik miljö? I rollen får du både sköta Frontdesk och Backoffice sysslor vilket gör dig till en mycket viktig resurs på företaget. Är det här nästa utmaning för dig? Då tycker vi att du ska läsa vidare!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15940LF i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-12
Ange följande referens när du ansöker: 15940LF
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinavägen 15
Jobbnummer 3748962
Observera att sista ansökningsdag har passerat.