Fransktalande säljsupport till Ejendals
Randstad AB / Kundservicejobb / Leksand
2022-11-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Fransktalande säljsupport till Ejendals" (publicerad 2023-02-15) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Leksand,
Gagnef,
Rättvik,
Borlänge,
Falun eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Leksand,
Rättvik,
Borlänge,
Falun,
Mora eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-11-28Dina arbetsuppgifterÄr du fransktalande och vill jobba med service och kundsupport? Då har vi jobbet för dig. Just nu söker Ejendals avdelning Customer Service på huvudkontoret i Leksand en fransktalande medarbetare som ansvarar för att ge våra kunder daglig service och produktsupport. Hos Ejendals blir du en del av vårt snabbt växande och framgångsrika familjeföretag. Vi erbjuder förmånliga arbetsförhållanden, och mest av allt erbjuder vi dig en roll där du kommer att utmanas och få möjlighet att växa.
Ansvarsområden
Arbetsuppgifterna innebär support via telefon och mail, företrädelsevis mot våra befintliga kunder. Tillsammans med ditt team arbetar du operativt med orderhantering och produktsupport gentemot kunder, utesäljare och återförsäljare på olika marknader.
Tjänsten är ett vikariat till 1 November 2023.
Så ansöker duIntervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Vid frågor om tjänsten kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Julia Söderberg, 076 828 12 35 alt.
julia.soderberg@randstad.se eller Customer Service Team Manager Thomas Lauersen-Arons,
thomas.lauersen-arons@ejendals.com.
KvalifikationerVi söker dig med minst gymnasial utbildning och som brinner för att ge service.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbeten med fokus på försäljning, ekonomi och kundservice.
Du pratar franska, svenska och engelska flytande. Meriterande med ytterligare språkkunskaper.
Du har goda IT-kunskaper och erfarenhet från arbete med Officepaketet och affärssystem.
Ytterligare en merit är om du arbetat inom PPE-branschen (personal protective equipment).
Personliga egenskaper som vi värdesätter är att du är social och serviceinriktad och att du drivs av att hjälpa våra kunder. Du är strukturerad, självgående och öppen för förändring. Samarbete står i fokus på Customer Serviceavdelningen, så därför behöver du vara en engagerad teamplayer, som vill bidra till avdelningens utveckling.
Om företagetEjendals is an international company that for generations has specialized in developing, manufacturing and marketing high-quality products that protect hands and feet. In close collaboration with researchers and our customers, we design products that deliver the highest standard of protection, durability and ergonomics. What we sell is a complete safety concept, which aims to reduce accidents through quality products, education and safety inspections. From our corporate head office in Leksand, Sweden, we envision a safer day with zero injuries to hands and feet. Our main product brands are TEGERA® gloves and JALAS® shoes. Ejendals has about 430 employees located in 30 countries. Read more at ejendals.com. When working with Ejendals, you become part of a stable, growing and successful company. You get the opportunity to work with a well-known brand, where you will contribute to the company's continued expansion. We look forward to hearing from you!
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2022-12-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201412083".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Julia Söderberg
julia.soderberg@randstad.se +46768281235 Jobbnummer 7211190
Observera att sista ansökningsdag har passerat.