Framtidens säljare, telefoniväxlar!
Säljkompetens AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Säljkompetens AB i Stockholm,
Solna,
Uppsala,
Västerås,
Norrköping eller i
hela Sverige Säljkompetens AB är ett företag som är specialister inom säljområdet och arbetar med rekrytering, uthyrning, utbildning och konsulting/effektivisering. Vi grundades 1998 och jobbar med att hjälpa våra kunder utveckla, förstärka och förbättra sin säljorganisation och bistår dem i deras utvecklingsprocess på säljsidan.
Office Network har sedan starten för sju år sedan varit en av Sveriges mest växande leverantör av teknisk utrustning till kontor. Vi har sedan starten kontinuerligt ökat omsättningen och antalet medarbetare. Vi arbetar med marknadsledande tillverkare som Konica Minolta, HP, OKI och Nortel och är inriktade på försäljning inom fyra affärsområden; tele-/datakommunikation, copy/print, AV-utrustning/ videokonferens samt IT-drift/service och support. Mer om företaget kan du läsa på
www.officenetwork.seVårt företag befinner sig nu i ett mycket expansivt skede och i samarbete med Säljkompetens AB söker vi en medarbetare till i vårt team!
Framtidens stjärnsäljare (Telefonväxlar)
Vi söker Dig som kommer att bli vår framtida stjärnsäljare inom området Tele-och datakommunikation
Som distriktsansvarig säljare inom området Tele-/datakommunikation kommer du att arbeta med ett av världen starkaste varumärke. Du kommer att ansvara för försäljning av telefonväxlar och övrig kringutrustning såsom röstbrevlådor, headset, röststyrning m.m. Du arbetar med Nortel, som är en av världens största tillverkare av telefonväxelsystem.
Du kommer att ansvara för hela försäljningsprocessen, allt från att boka och genomföra självständiga kundbesök till att förhandla och skriva offerter och avtal. Du har även hand om finansierings- och tekniska frågor. Dina kunder är allt från enmansföretag till större koncerner och du jobbar med personer på alla nivåer bl.a. ekonomichefer, VD, försäljningschefer, receptionister, telefonister, varpå det är viktigt att du kan agera affärsmässigt och professionellt. Som säljstöd finns företagets moderna och kompletta demohall där du kan bjuda kunder på egna visningar. För att bli framgångsrik har du fullt stöd från dina chefer och kollegor. Du utgår från kontoret och har Stockholm som ditt distrikt.
Viktiga personliga egenskaper:
• Du är en målmedveten person
• Du är tävlingsinriktad
• Du vill jobba och utvecklas inom försäljning
• Du tycker om att arbeta i ett högt tempo
• Du drivs av och har vilja att skapa affärer
• Du gillar teknik
Vi erbjuder dig de bästa möjliga förutsättningarna att bli en framgångsrik säljare. Du kommer att få en bra introduktionsperiod och en gedigen säljutbildning som ska ge dig en bra grund för fortsatt utveckling. Du kommer att bli en del av ett trevligt team och ett framgångsrikt och stabilt företag med fina karriärmöjligheter.
Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande, men inte ett krav. Det viktigaste är din drivkraft och vilja att utvecklas och bli framgångsrik inom försäljning. För denna tjänst krävs B-körkort.
Publiceringsdatum2008-08-27Arbetstider och omfattningHeltid. Tillsvidare.
ErsättningFast lön och rörlig del.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-09-10
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktZrinka Vranic, 08200520
FöretagSäljkompetens AB
AdressSäljkompetens AB
Barnhusgatan 3
11123 STOCKHOLM
Jobbnummer 296929
Observera att sista ansökningsdag har passerat.