Förvaltningsassistent, vikariat
Åmåls Församling / Administratörsjobb / Åmål
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Åmål,
Säffle,
Bengtsfors,
Grums,
Mellerud eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Åmåls Församling i Åmål Förvaltningsassistent till Åmåls församling!
Vikariat föräldraledighet - 8 månader
Du har avslutad gymnasieexamen och erfarenhet av administration.
I arbetsuppgifterna ingår expeditionsarbete på vår församlingsexpedition i Åmåls församlingshem, diarieföring, registrering och sekreterarfunktion i våra beslutande organ. God datorvana av att arbeta med olika IT-system är nödvändigt.
Vi vill att du är:
• bekväm med att arbeta med människor
• strukturerad och tycker om att hålla ordning.
• van att uttrycka dig i tal och skrift
• medlem i Svenska kyrkan och dela kyrkans tro och värderingar.
Heltid.
Vikariat för vår förvaltningsassistent som är föräldraledig till 2022-03-31. Tillträde efter överenskommelse i augusti 2021.
Vi vill ha din ansökan ställd till Åmåls församling, senast 29 juni till:
amal.ansokan@svenskakyrkan.seVälkommen med din ansökan!
Upplysningar:
Marit Langaard, kanslichef, 0532-60 78 81
Lotta Cohén, kyrkoherde 0532-60 78 84
Christina Stake, förvaltningsassistent 0532-60 78 69
Publiceringsdatum2021-06-10Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-29
AdressÅmåls församling
KARLSTADSVÄGEN 4
66221 ÅMÅL
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Åmåls församling (org.nr 252004-2827)
Karlstadsvägen 4 (
visa karta)
662 21 ÅMÅL
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
amal.ansokan@svenskakyrkan.se Arbetsplats Åmåls Församling
Jobbnummer 5802912
Observera att sista ansökningsdag har passerat.