Förvaltningsassistent, vikariat

Åmåls Församling / Administratörsjobb / Åmål
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Åmål, Säffle, Bengtsfors, Grums, Mellerud eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Åmåls Församling i Åmål

Förvaltningsassistent till Åmåls församling!
Vikariat föräldraledighet - 8 månader
Du har avslutad gymnasieexamen och erfarenhet av administration.
I arbetsuppgifterna ingår expeditionsarbete på vår församlingsexpedition i Åmåls församlingshem, diarieföring, registrering och sekreterarfunktion i våra beslutande organ. God datorvana av att arbeta med olika IT-system är nödvändigt.
Vi vill att du är:
• bekväm med att arbeta med människor
• strukturerad och tycker om att hålla ordning.
• van att uttrycka dig i tal och skrift
• medlem i Svenska kyrkan och dela kyrkans tro och värderingar.
Heltid.
Vikariat för vår förvaltningsassistent som är föräldraledig till 2022-03-31. Tillträde efter överenskommelse i augusti 2021.

Vi vill ha din ansökan ställd till Åmåls församling, senast 29 juni till: amal.ansokan@svenskakyrkan.se
Välkommen med din ansökan!

Upplysningar:
Marit Langaard, kanslichef, 0532-60 78 81
Lotta Cohén, kyrkoherde 0532-60 78 84
Christina Stake, förvaltningsassistent 0532-60 78 69

Publiceringsdatum
2021-06-10

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-29

Adress
Åmåls församling
KARLSTADSVÄGEN 4
66221 ÅMÅL

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Åmåls församling (org.nr 252004-2827)
Karlstadsvägen 4 (visa karta)
662 21  ÅMÅL

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: amal.ansokan@svenskakyrkan.se

Arbetsplats
Åmåls Församling

Jobbnummer
5802912

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Åmåls Församling

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Åmåls Församling: