Förvaltningsassistent Märsta/Uppsala
D.Carnegie / Administratörsjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos D.Carnegie i Sigtuna,
Uppsala,
Stockholm,
Huddinge,
Södertälje eller i
hela Sverige D. Carnegie & Co (publ) är ett bostadsfastighetsbolag som äger, förvaltar och utvecklar fastigheter och projekt. Fokus ligger på Stockholmsregionen. Fastighetsbeståndet består av drygt 18.000 lägenheter och cirka 1,2 miljoner kvadratmeter uthyrbar yta, varav 90 000 kvm kommersiell yta. Företaget förvaltar i egen förvaltning och har en egen beprövad modell för successiv och effektiv renovering av fastigheterna, som gör det möjligt att renovera enskilda lägenheter när dessa blir lediga. Vi har som mål att hela fastigheter och de områden de ligger i ska bli som nya när processerna är klara.
Bolagets aktie handlas på Nasdaq Stockholm.
D. Carnegie & Co har ca 220 anställda och vi finns på 15 orter i Mälardalsområdet. Läs mer om oss på
www.dcarnegie.se.Vi söker en engagerad och tekniskt intresserad förvaltningsassistent till vår region Norra Stockholm
Vi erbjuder dig som vill jobba som förvaltningsassistent ett ansvarsfullt och stimulerande arbete. Du får möjlighet och jobba inom en utvecklingsorienterad organisation!
Som förvaltningsassistent är ditt övergripande ansvarsområde förvaltningsadministration och kundkontakter - i denna tjänst med inriktning på teknisk förvaltning. Du arbetar som en självständig och flexibel resurs i förvaltningsteamet och bistår regionchef i det dagliga arbetet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att ansvara för nya och befintliga hyresgäster. En stor del av arbetet består i kommunikation och kontakt med våra hyresgäster. En annan del av arbetet är att vara behjälplig vid ombyggnads- och renoveringsprojekt. Du genomför även lägenhetsbesiktningar och ansvarar för kontakten med vår projektavdelning vid renovering av våra lägenheter. Andra arbetsuppgifter är att hantera felanmälningar och nycklar. Utöver detta är du administrativ och ekonomisk support, och du ansvarar för beställningar hos entreprenörer och leverantörer.
Arbetet innebär att lyssna på och skapa mervärden för våra kunder och se till att förväntningar infrias och gärna överträffas på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt.
Lämplig utbildningsbakgrund är YH-utbildning till fastighetsförvaltare. Tidigare erfarenhet från fastighetsförvaltning är en stor fördel. Alternativt är erfarenhet från service- eller säljyrke högt värderat. Utöver detta har du goda datakunskaper, och du behöver behärska svenska väl i både tal och skrift. Det är ett stort plus om du behärskar ytterligare språk. Du ska ha körkort.
Du ska ha vana att arbeta med människor, god samarbets- och organisationsförmåga, hög servicekänsla och praktisk kunnighet är viktigt för tjänsten. Som person är du utåtriktad, flexibel och prestigelös och du gillar att arbeta i team. Det är ett plus om du är affärsinriktad och resultatorienterad. Intresse för och erfarenhet av byggprojekt och projektledning är meriterande. Det är en stor fördel om du förutom svenska och engelska behärskar något ytterligare språk. Tjänsten förutsätter goda datakunskaper.
Tjänsten ska tillsättas snarast och urval sker löpande. Din ansökan önskar vi snarast, dock senast den 28 maj. Ansökan görs via vår hemsida.
Vill du veta mer? Kontakta Marie Persson, HR-chef på 08-522 966 03 eller vår regionchef Zara Lahouar, 073-961 35 89.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-05-08ErsättningFast månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagD.Carnegie
AdressD.Carnegie
Tingvallavägen 9M
19531 Märsta
KontorsadressTingvallavägen 9M
Jobbnummer 3481710
Observera att sista ansökningsdag har passerat.