Förstår du norska och vill arbeta med teknisk support?
Manpower Försäljning/Kundservice / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Försäljning/Kundservice i Borås,
Ulricehamn,
Göteborg,
Kungälv,
Gislaved eller i
hela Sverige Vi tror på människor och den kraft som uppstår när vi samarbetar. Vi är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande möjligheter som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Vad som tidigare var omöjligt, är nu mänskligt möjligt.
Publiceringsdatum2014-02-28Dina arbetsuppgifterDu kommer arbeta med teknisk support där du svarar på inkommande samtal från kunder på den norska marknaden, angående företagets produkter och tjänster. Du förväntas även arbeta för en aktiv merförsäljning av företagets produkter samt verka för god service och kvalité i varje samtal.
Du arbetar hela tiden mot att nå uppsatta mål inom försäljning, kundnöjdhet, kvalitet och effektivitet vilket följs upp kontinuerligt och noggrant. Du kommer vara schemalagd och arbeta både dagtid och kvällar. Uppdraget startar 24 mars med en grundlig utbildning där du får varva teori med praktik. Utbildningen kommer att hållas på norska.
Tjänsten är 75% av heltid.
Vem är du?
Du som söker har lägst gymnasieexamen och det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet och då gärna inom försäljning och kundservice. Vidare ser vi att du är tekniskt intresserad och/eller har god teknisk kompetens.
Kanske har du arbetat i Norge och vill bibehålla dina norskakunskaper? Eller att du bor i Norge idag och har planer på att flytta hem igen. Eller är du möjligtvis Svorsk?
Att du har goda kunskaper i svenska och engelska samt bra telefonröst är en självklarhet för oss. Eftersom detta är kundtjänst för den norska marknaden är det ett krav att du även kan förstå norska och göra dig förstådd i ett samtal med en norsktalande person. Kan du hantera det norska språket även i text ser vi detta som mycket meriterande.
Som person är du serviceinriktad, driven, ansvarstagande samt stresstålig. Försäljning är en stor del i arbetet och därför ser vi att du motiveras av uppsatta mål och är tävlingsinriktad. Då arbetet innebär teknisk support ser vi att du kan förklara lösningar på ett pedagogiskt och förtroendeingivande sätt. Vidare ser vi att du har en hög arbetsmoral och gillar att ta eget ansvar
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Kontakta
Är du den vi söker? Sök tjänsten via ansökningslänken. Registrera ditt CV via
www.manpower.se . Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten? Ring Manpower Talent Center på 031-61 72 30. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.
Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnelie Hermansson
FöretagManpower Försäljning/Kundservice
AdressManpower Försäljning/Kundservice
Jobbnummer 1794226
Observera att sista ansökningsdag har passerat.