För kunds räkning söker vi Customer Service Coordinator
Manpower / Kontorsjobb / Malmö
2008-02-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "För kunds räkning söker vi Customer Service Coordinator" (publicerad 2008-02-19) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Malmö,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge,
Lund eller i
hela Sverige Newell Rubbermaid is a global marketer of consumer and commercial products that touch the lives of people where they live, work and play. We are committed to building consumer and commercial Brands That MatterTM while leveraging the benefits of being one company: shared expertise, operating efficiencies, and a culture of innovation. Our globally recognized brands include Sharpie, Paper Mate, DYMO, EXPO, Waterman, Parker, Rolodex, IRWIN, LENOX, BernzOmatic, Rubbermaid, Graco and Teutonia. Find out more about us on
www.newellco.com .
Our division Office Products is a global leader in writing instruments, labelling solutions and art supplies. This segment includes markers, highlighters, label makers and printers, pens, pencils, fine writing instruments, professional-grade art supplies, as well as office accessories and organization products, all offered by category-leading brands. Office Products businesses represent approximately 30 percent of Newell Rubbermaid's sales.
Publiceringsdatum2008-02-20Dina arbetsuppgifterTill Newell Rubbermaids kontor i Köpenhamn söker vi en Customer Service Coordinator
Som Customer Service Coordinator kommer du att ta ansvar för kundservicen inom divisionen Office Products. Detta innefattar telefonsupport till kunder såväl som företagets säljare. Det kan innebära allt från löpande uppdatering av kundprofiler, orderhantering, reklamationer till utskick och diverse projekt. Du arbetar nära företagets kunder, dina kollegor inom kundtjänst, sälj- och marknadsavdelningen.
Arbetet innebär goda karriärmöjligheter i en spännande internationell koncern. Tjänsten är placerad i Köpenhamn och rapporterar till Customer Service Manager. Arbetet innebär 5-10 resdagar per år, främst inom Norden.
Vem är du?
Som person är du välorganiserad, serviceinriktad och har förmågan att le genom telefon samt behålla lugnet i stressiga situationer. Dessutom är det viktigt att du är engagerad och ansvarskännande, att du har lätt för att samarbeta och har ambitionen att växa med oss. Du bör ha gymnasieutbildning samt minst två års erfarenhet av kundtjänstarbete eller liknande, gärna från en internationell miljö. Du skall tala flytande svenska, ha goda kunskaper i engelska samt förstå danska och norska. Det är även viktigt att du har goda kunskaper i Microsoft Office. Det är en fördel om du har erfarenhet av att arbeta med ERP Movex och/eller SAP.
Kontaktperson för detta jobbDu söker ovan nämnda tjänst via ansökningslänken nedan. Då vår urvalsprocess sker löpande rekommenderar vi dig att söka tjänsten snarast. För frågor, vänligen kontakta rekryterare Martin Townsend på telefon: 040-660 63 90.
Välkommen med din ansökan!
Anställningstyp/arbetstiderEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
KontaktMartin Townsend , 0705-572857
Så ansöker duAnsök via vår webbplats »
Sista ansökningsdag 2008-04-01
FöretagManpower
• .
Mer information på
www.manpower.se Jobbnummer 136210
Observera att sista ansökningsdag har passerat.