Flitig administratör
Framtiden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Gillar du att ha många bollar i luften? Letar du efter en arbetsplats där ingen dag är den andra lik? Tveka då inte att söka tjänsten som administratör eller tipsa en vän!
Dina arbetsuppgifter
Som administratör hos vår kund kommer du ha en central roll med varierande arbetsuppgifter. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara:
• Fakturering
• Registrering av leverantörsfakturor
• Hantering av mail
• Fraktansvarig
• Utföra enklare ankomstkontroller
• Göra veckoplaneringar för upphämtning av gods
Utöver detta kan det även tillkomma mer praktiska arbetsuppgifter som paketering och montering. Eftersom att det är ett litet bolag så hjälps man åt där det behövs. Detta ger möjlighet till ett arbete med stor variation i arbetsuppgifterna!
Om företaget
Vår kund har betjänat svensk industri i 40 år. Deras erfarenhet av "rörlig kontakt" tillsammans med kvalitetsprodukter från utvalda tillverkare i Tyskland, Frankrike, Italien och England garanterar fullgod funktion och hög person- och driftsäkerhet."Rörlig kontakt" syftar på överföring av kraft, manöver, signaler mm till lyft- och transportanordningar, samt till andra rörliga maskiner. De är ett agenturföretag med flera olika leverantörer, främst från Tyskland. De säljer framförallt strömbanor och kabelkedjor till industrier. Men även en mängd olika kablar och andra elprodukter från mindre leverantörer.
Din profil
Skallkrav:
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Gymnasial utbildning
Meriterande:
• Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter
• Ekonomiinriktning på gymnasiet
Vi söker dig som gillar att ha många bollar i luften och är effektiv i ditt arbete. Eftersom tjänsten innebär en mängd olika arbetsuppgifter ser vi att du är strukturerad och tar ansvar för ditt arbete. Du är flexibel och inte rädd för att arbeta med händerna vid behov. Tjänsten innefattar kommunikation med både kunder och kollegor så vi seri gärna att du är utåtriktad och trygg i dig själv.
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Omfattning: Heltid
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Ort: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-06-19ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-10
Ange följande referens när du ansöker: 16871
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnne Mathiasson
anne.m@framtiden.com 0722-18 41 54
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg
KontorsadressDrakegatan 7
Jobbnummer 4213627
Observera att sista ansökningsdag har passerat.