Flexibel administratörstjänst hos Uret.se
Scandinavian Luxury AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Scandinavian Luxury AB i Stockholm,
Kalmar eller i
hela Sverige Rollen som flexibel allt-i-allo kommer att vara väldigt varierade och lärorik. Du kommer få jobba och vara delaktig i flera av våra avdelningar.
Exempel på uppgifter:
• Orderhantering
• Kundsupport
• Logistik
• Produktsortiment
• Orderrelaterad problemlösning och uppföljning
• Varuinköp
• Övriga administrativa uppgifter
Det kommer finnas många olika saker att göra, så rollen kommer att utvecklas och anpassas olika beroende på vem som tillsätts.
Vi arbetar i vårt egenutvecklade affärssystem samt i Office-programmen.
Unik chans till ett roligt och varierande jobb!
Är du en flexibel, glad och dynamisk person som vill ha ett varierat kontorsjobb och vill jobba på ett ungt snabbväxande e-handelsbolag?
Du uppskattar ett varierande jobb där ingen dag är sig lik. En god känsla för service och problemlösning är A och O. Du är glad, stresstålig och gillar att arbeta med människor.
Vi vill att du:
• är prestigelös, positiv, har lätt för att lära
• är noggrann, trivs med eget ansvar och slutför uppgifter
• kommunicerar vant och obehindrat på svenska och engelska
• har god allmän datorvana
Följande kan komma väl till pass:
• intresse för klockor, smycken och/eller andra exklusiva accessoarer
• ett tredje språk
Vi ställer höga krav på ansvarstagande, uppföljning och slutförande av arbetsuppgifter och erbjuder i gengäld bra ersättning och villkor. Du kommer att vara en del av ett ungt team på sexton personer i en snabbväxande och föränderlig miljö.
Scandianvian Luxury Group snabbväxande internethandelsföretag med inriktning på försäljning av exklusiva kapitalvaror. Hos oss kommer du att arbeta tillsammans med personer som har unik kompetens inom näthandel. Verksamheten startade 2006 med Uret.se som snabbt växte till att bli Nordens ledande klockbutik på internet. Vi driver idag även UretVintage, en webbshop för vintageklockor samt smyckesförsäljning på Lamastone.se med systersidor i Norge, Danmark och Finland samt multibutiken Aplanet.se.
Vårt framgångskoncept har varit varit lättnavigerade e-butiker med fokus på bra kundsupport, attraktivt sortiment, konkorrenskratiga priser och kundnöjdhet. Vi söker nu en pigg medarbetare som kan arbeta varierat mellan olika adminsitrativa och logistiska uppgifter genom att agera buffert där dina kollegor just denna dag, vecka eller månad behöver din hjälp som mest.
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start så snart som möjligt. Vi sitter i ljusa och trevliga lokaler vid Slussen i centrala Stockholm och jobbar normala kontorstider.
Publiceringsdatum2017-04-10Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-30
Ange följande referens när du ansöker: Allt-i-allo
FöretagSCANDINAVIAN LUXURY AB
AdressSCANDINAVIAN LUXURY AB
Götgatan 19
11646 STOCKHOLM
KontorsadressGötgatan 19 2TR
Jobbnummer 3430714
Observera att sista ansökningsdag har passerat.