Fixa sommarjobb som HR assistent idag!
Framtiden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Studerar du inom HR och behöver ett extrajobb? Är du driven och bra på att ta egna initiativ? Sök denna tjänst idag!
Dina arbetsuppgifter
Som HR assistens kommer dina dagliga arbetsuppgifter att innefatta:
• Göra presentationer i Office och sätta ihop material till företaget
• Skriva och uppdatera information om företaget som ska publiceras på deras webbplats
• Boka event med personalen
• Administration och arkivering
• Eventuella inhopp i receptionen
Arbetsuppgifterna kan skilja sig beroende på vad som måste prioriteras först. Därför är det väldigt bra om du är flexibel och gillar varierande arbetsuppgifter.
Om företaget
Företaget finns endast online och har funnits sedan år 2000. Idag är dom ca25-30 anställda. Företaget är etablerat på den nordiska marknaden och jobbar med glasögon.
Som ny på företaget erbjuds du en bra introduktion och handledning, samt möjlighet till utbildning. Du kommer få lära dig mycket inom E- handel i en varierande och utvecklande tjänst.
Som HR assistent erbjuds du gemensamma frukostar, fika och tillgång till gemensamt gym!
Din profil
För att lyckas i denna tjänst ser vi att du kan:
Krav:
• Officepaketet
• Göra Powerpointpresentationer
• Utbildar dig just nu inom HR/ personalfrågor
• Svenska/ Engelska i tal och skrift
Meriterande:
• Om du tidigare arbetat med liknande uppgifter
• B- Körkort
Som person behöver du våga ta egna initiativ, vara driven och strukturerad. Du ska vilja utvecklas inom tjänsten och hitta nya lösningar på problem som uppstår, samt vara positiv och serviceinriktad.
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: Omgående
Ort: Kista
Anställning: Deltid 10h/veckan.
Under sommarmånaderna heltid ca 40h/ veckan fram till augusti.
Uppdraget gäller till och med augusti 2018, möjlighet till förlängning finns.
Arbetstider: 08-17:00
Lön: Enligt överenskommelse
Urval sker löpande, ansök idag!
Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2018-02-12ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-02
Ange följande referens när du ansöker: 15164
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosefin Karlsson 0735148036
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvingesväg 31
11251 Stockholm
KontorsadressWarfvingesväg 31
Jobbnummer 3960090
Observera att sista ansökningsdag har passerat.