First Line Support till Card Network Solutions

Card Network Solutions / Supportteknikerjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Card Network Solutions i Norrköping, Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Card Network Solutions Europe AB (CNS) har sedan 1987 specialiserat sig på att utveckla avancerade affärssystem för fristående drivmedels- och oljebolag. Med bolagets senaste produkt (Cardivation) som är ett helt nytt system för elektroniska kvitton och lojalitet når man ett helt nytt kundsegment då den är riktad mot alla bolag som jobbar med handel för slutkonsumenter. För Cardivation ser man en stor tillväxtpotential såväl inom som utanför Sveriges gränser och man har vunnit två internationella priser i tuff konkurens med andra bolag. CNS fokus har hela tiden legat på att system ska vara enkla att använda samtidigt som de ska ge kunden en konkurrensfördel mot sina konkurrenter. Utvecklingen har alltid skett i nära samarbete med företagets kunder för att spegla de behov som finns på marknaden. Bland företagets kunder återfinns bland andra Qstar-Bilisten-Pump, Preem, Pressbyrån, FordonsGas Sverige,Svensk Biogas, Svenska Oljebolaget,Oljeshejkerna Johnsson med flera. CNS ingår sedan juni 2014 i DCC som är en internationell börsnoterad koncern inom försäljning, marknadsföring, distribution och affärsstöd, organiserad i fyra divisioner som omsätter cirka 11 miljarder pund och sysselsätter över 10500 personer i 15 länder. www.cnse.se


Publiceringsdatum
2016-12-20

Dina arbetsuppgifter
CNS är ett innovativt IT-bolag som behöver rekrytera ytterligare en First line support till kontoret i Norrköping. Den primära uppgiften är att hjälpa slutanvändare hos CNS:s kunder med IT relaterade frågor via telefon. Du kommer bland annat att informera kunder hur man arbetar i affärssystem Allkort och enklare felsökning. Användare kan även kontakta desken via email. Du arbetar med att ta emot samtal och registrera ärenden i en så kallad Back Office funktion. Läs mer om CNS.

Vem är du?
First line är ansiktet ut mot kunden och dess slutanvändare. Det är därför mycket viktigt att du kan leverera ett bra kundbemötande. Detta nås genom att du har ett brinnande supporthjärta. Att bara vara trevlig mot slutanvändarna är inte tillräckligt för att en First line ska vara framgångsrik.

Vi söker dig som har ett stort intresse för teknik och IT. Du ska ha en hög datorkompetens med god kunskap om Microsoft Windows. Du bör även vara van att arbeta med Microsoft Office. Meriterande är om du har erfarenhet av Microsoft Navision samt om du har vana från kundsupport.

Som person tar du ansvar för dina uppgifter och driver dina processer. Du kan arbeta med flera uppgifter samtidigt och har förmåga att kunna prioritera och arbeta strukturerat och metodiskt. Framträdande egenskaper är ditt engagemang, din kreativitet och din vilja att bidra till teamet och verksamheten. Du är en duktig på att kommunicera och kan uttrycka dig väl både på svenska och engelska i tal och skrift.

Kontaktperson för detta jobb
Är du intresserad av tjänsten? Sök tjänsten! Urval sker löpande och tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt. För mer information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Marcus Kahanek på Experis, 011-19 43 54 eller .

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-08
Ange följande referens när du ansöker: 15080
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marcus Kahanek mkahan@se.experis.com 011-194354

Företag
Card Network Solutions

Adress
Card Network Solutions
60223
60223 0581

Kontorsadress
Spårgatan 9, Norrköping

Jobbnummer
3224720

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Card Network Solutions

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Card Network Solutions: