First line support B2C till St1

Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2024-10-01


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker dig som är en serviceinriktad och problemlösande lagspelare. Är du en hjälpsam och kommunikation person som vill bli en del av det härliga teamet B2C på St1, är denna roll för dig. Välkommen in med din ansökan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för St1 räkning en driven och serviceinriktad First line supportmedarbetare. St1 är en känd aktör inom drivmedelbranschen med stationer runt om i Sverige. Du kommer att ingå i ett härligt och sammansvetsat team på 6 personer som gemensamt jobbar för att skapa bästa möjliga kundservice mot privatkunder. Du kommer att ingå i kundtjänstavdelningen och samarbeta nära med B2B och Card operations-teamet.

Teamet består av härliga och sociala kollegor som gillar att ha roligt tillsammans på jobbet. Här kommer du få ta del av ett spännande och tryggt företag med goda värderingar som värdesätter alla sina medarbetare högt!
Tjänsten erbjuder en gedigen introduktion i början av tjänsten för att få bästa möjliga förutsättningar. Du kommer att både få stöttning av teamet samt din närmsta rapporterande chef som är Team Lead för B2C.

Du erbjuds
Är du en person som visar framfötterna och vill växa i rollen och med bolaget erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter!

ARBETSUPPGIFTER

Publiceringsdatum
2024-10-01

Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande ärenden från kunder via samtal, chatt och mejl
• Hantera faktura-, saldo- och kvittofrågor
• Hantera faktura-, saldo- och kvittofrågor
• Hantera produktfrågor och felanmälningar
• Samarbeta internt med ärendeuppföljning

VI SÖKER DIG SOM
• Har en avslutad gymnasieexamen
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift
• Har tidigare arbetslivserfarenhet inom service
• God system- och datavana, i Microsoft teams och Office

Det är meriterande om du har
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundtjänst/support med telefon och mejl som primära arbetsverktyg
• Kunskap i Salesforce
• Kunskap i ärendehanteringssystem

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

Vi söker dig som är en social och utåtriktad person med en känsla för service. Du är relationsskapande och vågar fråga om det är något du inte förstår. Du tar egna initiativ, är kreativ och lösningsorienterad ditt arbetssätt. Vi ser även att du som person jobbar för att hålla hög kvalitet i ditt arbete, samt för att skapa god stämning i gruppen och på arbetsplatsen. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Hjälpsam
• Stresstolerant
• Social
• Ansvarstagande
• Intellektuellt nyfiken
• Respektfull

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om St1 här!

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15107483".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
8929051


Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: