Finsktalande Teamleader Till Samsung/ Teknisen Tuen Tiiminjohtaj
Sykes Sweden AB / Försäljningsjobb / Göteborg
2017-11-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande Teamleader Till Samsung/ Teknisen Tuen Tiiminjohtaj" (publicerad 2018-01-11) ⬅️
Visa alla försäljningsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Göteborg,
Kungsbacka,
Borås,
Gislaved,
Gnosjö eller i
hela Sverige Tiiminjohtajana olet tärkeä osa operatiivista toimintaamme. Vastaat tiimisi johtamisesta ja työn jakamisesta, varmistaen että toimeksiantajamme, tiimisi, ja muiden työyhteisön jäsenien tavoitteet tulevat saavutetuiksi.
Työtehtäviin kuuluu muun muassa:
• Vastuu työntekijöistä
• Tiimin sisäisen yhteistyön vahvistaminen ja tiimin motivointi
• Puhelutilanteiden kuunteleminen, laadun varmistaminen, ja tiimin menestyksellinen johtaminen
• Kehityskeskustelut, PEP-keskustelut, Welcome Back -keskustelut, palkkakeskustelut, muut esimiehelle kuuluvat keskustelut
• Koulutusten suunnittelu tiimin oikean osaamistason varmistamiseksi
• Lomapyyntöjen käsittely ja muut hallinnolliset työtehtävät
• Tiimitapaamisten suunnittelu ja toteuttaminen
Koska teknologiatuotteiden markkinat muuttuvat päivittäin, järjestämme jatkuvasti työpajoja pitääksemme sinut ajan tasalla koko sen ajan, jonka työskentelet meillä.
Panostamme henkilökohtaiseen valmentamiseen ja kehittymiseen, ja tämän vuoksi yrityksemme sisällä on hyvät mahdollisuudet kehittyä, niin henkilökohtaisella kuin ammatillisellakin tasolla.
Som Teamledare är du ett viktigt kugghjul i vår operativa verksamhet. Du har ansvaret för att leda och fördela arbetet i ditt team så att SAMSUNGS, ditt teams och alla medarbetares individuella mål uppnås.
Bland arbetsuppgifterna kan nämnas:
• Personalansvar
• Motivera och styrka teamets samarbete
• Medlyssna, kvalitetssäkra och coacha ditt team till framgång.
• Medarbetarsamtal, PEP, Welcome Backsamtal, lönesamtal och andra typer av chefssamtal
• Planering av utbildningar för att nå rätt kunskapsnivå i teamet
• Hantera ledighetssökningar och övriga administrativa uppgifter
• Planering och genomförande av teammöten
Då den tekniska marknaden förändras dagligen håller vi även kontinuerliga workshops för att hålla dig uppdaterad under hela din anställning hos oss.
Vi arbetar mycket med personlig coachning och utveckling. Det finns därför goda möjligheter att utvecklas inom företaget, både personligt och professionellt.
Sinä
Innostut haasteista, omaat johtajan ominaisuuksia, ja sekä taidon että halun etsiä uusia toimintatapoja varmistaaksesi, että tiimisi kanssa saavutatte asetetut tavoitteet. Mikäli sinulla on aikaisempaa johtajakokemusta asiakaspalvelualalta, pidämme tätä erittäin hyvänä ansiona. Olet energinen ja myönteinen henkilö, jolla on hyvä yleiskuva, ja joka pitää tiimin kehittymistä tärkeänä. Olet oma-aloitteinen ja osaat priorisoida työtahdin ollessa korkea, mutta pysyt silti herkkänä yksityiskohdille. Olet hyvä joukkuepelaaja, sillä suurin osa työarkeasi on motivoida tiimisi jäseniä ja kollegoita ja saada heidät osallistumaan. On tärkeää, että hallitset sekä puhutun että kirjoitetun englannin kielen.
Om dig
Du drivs av utmaningar, har ledaregenskaper samt förmågan och viljan att hitta nya vägar för att tillsammans med ditt team leverera uppsatta mål. Har du tidigare ledarerfarenhet inom kundservice ser vi detta som mycket meriterande. Du är en energisk och positiv person med en god överblick som lägger vikt i att ditt team utvecklas. Du är intiativrik och kan prioritera under ett högt arbetstempo men ändå bevara ditt sinne för detaljer. Du är en teamplayer då den största delen av din arbetsvardag är att motivera och engagera ditt team och dina kollegor. Det är viktigt att du behärskar engelska i både tal och skrift.
SYKES finns i Sverige på orterna Sveg, Dals-Ed, Göteborg och Kalmar.
SYKES är en global uppdragsgivare som utför tjänster till Global 2000-företag. Med huvudkontoret i Tampa, Florida, tillgodoser Sykes behoven av sofistikerade lösningar hos stora företag runt om i världen, främst inom kommunikation men också finansiella tjänster, teknik och hälsoindustrin. SYKES' olika kunskaper inom effektiv kundservice hittar konsumenternas viktiga beröringspunkter i alla kundrelationer.
Med över 70 kontaktcenter och 54.000 anställda, inkluderar våra resurser land-, kustnära- och offshore-platser samt 7000+ hembaserade arbeten. Stödet SYKES ger kunderna via olika medier (telefon, e-post, chatt, sociala och SMS), och på många språk, maximerar kundupplevelsen och kundlojaliteten hos klienterna. För ytterligare information besök
www.sykes.com.Publiceringsdatum2017-11-28Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-22
Ange följande referens när du ansöker: Teamledare teknisk support
KontaktIa Rundqvist
ia.rundqvist@sykes.comJoacim Rådh
joacim.radh@sykes.comHampus Olander
hampus.olander@sykes.comFöretagSykes Sweden AB
AdressSykes Sweden AB
Box 202
84222 SVEG
KontorsadressHerrögatan 25
Jobbnummer 3824587
Observera att sista ansökningsdag har passerat.