Finsktalande supporttekniker

Centric Professionals AB / Supportteknikerjobb / Solna
2022-10-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande supporttekniker" (publicerad 2024-04-25) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Centric Professionals AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Är du social, driven och vill vidare i karriären? Drivs du av att hjälpa andra? Då har du kommit rätt! Vi på Centric söker nu efter en finsktalande supporttekniker för uppdrag hos vår kund som som sitter i fräscha lokaler i Solna.

Uppdraget är på heltid och kommer att pågå tills vidare.

Start: Omgående
Lön: Enligt överenskommelse

Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.

Publiceringsdatum
2022-10-03

Dina arbetsuppgifter
Som medarbetare i servicedeskteamet ansvarar du tillsammans med dina kollegor att lösa supportärenden för företagets kunder. Du tar emot ärenden via telefon och mail. Ärenden du arbetar med rör frågor gällande Microsoft Exchange, network drive, mobilsupport eller övriga slutanvändarärenden.

Du kommer tillsammans med dina kollegor arbeta enligt ITILs processramverk och i rollen som servicedeskmedarbetare finns stora möjligheter att specialisera sig inom olika områden på sikt.

Din profil och kvalifikationen

• Tidigare erfarenhet av teknisk support, servicedesk
• Kunskaper i Windows 7,8, och 10
• Active Directory
• MS Office Suite
• Office 365
• Citrix & Exchange
• Grundläggande kunskaper inom Windows server
• Linux & ITIL
Du utrycker dig väl i tal och skrift på finska, svenska och engelska.

Rollen innebär stort eget ansvar och vi söker dig som har ett starkt självdriv. Du trivs i att jobba i team och har alltid som ambition att ge service av världsklass. Vidare har du ett brinnande IT-intresse och vill fortsätta utvecklas i din roll som servicedeskmedarbetare. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi sätter stort värde på att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar.

Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.

Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Emma Idman på tfn: 0734-159352 eller emma.idman@centric.eu.

Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varaktighet, arbetstid
Arbetstiden är 40 timmar per vecka -

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Centric Professionals AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1664803825975".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Centric Professionals AB (org.nr 556718-3693), http://www.centric.eu

Kontakt
Centric_SE
emma.idman@centric.eu
0734-159352

Jobbnummer
7037960

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Centric Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Centric Professionals AB: