Finsktalande receptionist till globalt företag!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Brinner du för service och talar finska? Har du tidigare haft telefonen som redskap i ditt arbete? Då har vi på Adecco tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2019-02-26

Om tjänsten
Som receptionist kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att vara företagets ansikte utåt mot kunder och besökare. I rollen kommer du att emot besökare och hjälpa folk tillrätta via telefonväxeln. Du kommer även att ta hand om enklare posthantering och administration, liksom att förbereda inför möten på företaget. Du kommer att arbeta under dagtid mellan kl. 08.00-16.30 i tätt samarbete med en annan receptionist. I din roll som receptionist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Ta emot besökare och svara i växel
• Förbereda inför möten
• Posthantering

Om dig
Vi söker dig med telefonvana och som behärskar det svenska, finska och engelska språket. Du har god datavana och är bekväm att arbeta med programmen i Office-paketet, såsom Excel och Word. Körkort är meriterande. Vidare ser vi att har en känsla för service och gillar att ta dig an olika typer av arbetsuppgifter. Du gillar att hjälpa dina kollegor i de diverse göromål som uppkommer.

Viktigt för tjänsten är:
• Serviceminded
• Samarbetssam och flexibel
• Behärskar svenska, finska och engelska

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som receptionist är ett konsultuppdrag med start i augusti. Till att börja med är uppdraget på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

För rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning hos företaget.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Leila Mekidiche på tel: 08- 598 981 58.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Receptionist, Service, Finsktalande, Stockholm, Word, Excel, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-25
Ange följande referens när du ansöker: ref-29061
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Leila Mekidiche leila.mekidiche@adecco.se 08-598 981 58

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
4635630

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: