Finsktalande rådgivare/Backoffice till Lowell
Manpower AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Nu letar Lowell efter nya kollegor till sitt Customer Service. De behöver bredda sin kompetens och söker nu efter dig som förutom svenska även pratar och skriver på finska!
Lowell erbjuder en anställning på heltid. Arbetstider är måndag till fredag och är förlagt enligt schema mellan kl 08.00 till som längts 17.15
Publiceringsdatum2020-01-10Dina arbetsuppgifterVill du vara en del av Lowells Customer Service i Göteborg? Som rådgivare inom vår inkassoverksamhet är du länken mellan en som vill ha betalt och den som ska betala. Din uppgift är att, tillsammans med personen som ringer in, hitta den bästa lösningen på den uppkomna ekonomiska situationen.
Samtalen i vårt Customer Service är många och kvalitet är det absolut viktigaste i vår verksamhet. Då arbetstempot är högt är det viktigt att klara av det utan att tumma på kvaliteten. Du får en utbildning när du börjar så att du känner dig trygg i din roll som rådgivare och med de uppgifter som du ska utföra. Du har självklart också ett stort stöd av din teamledare och andra stödfunktioner i ditt dagliga arbete. För att du ska känna dig trygg i din roll som rådgivare får du kontinuerlig vidareutbildning inom inkassoprocessen och dess regelverk samt coachning i samtals- och förhandlingsteknik. Dina huvuduppgifter består av inkommande och utgående samtal men även mail och andra administrativa uppgifter förekommer.
Arbetstider är måndag till fredag och är förlagt enligt schema mellan kl 08.00 till som längts 17.15.
Vem är du?
Vi söker dig som är van vid att ha telefonen som arbetsredskap och som har erfarenhet av kundkontakt sedan tidigare. Du är dubbelspråkig i svenska och finska och har en god förmåga att utrycka dig väl i både tal och skrift. För att lyckas i rollen krävs det att du trivs med att arbeta i en målfokuserad verksamhet med högt tempo. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i andras situation och skapa förtroende för dig själv som person.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är driven, resultatorienterad och trivs att arbeta i team. Noggrannhet tillsammans med förmågan att få rutinuppgifter utförda snabbt och effektivt är en viktig egenskap för denna tjänst. Du har ett trevligt och respektfullt bemötande mot kunder och kollegor. Personlig mognad och minst ett par års arbetslivserfarenhet är nödvändigt för att vara aktuell för tjänsten.
Vad vi erbjuder
Tjänsten är en anställning hos Lowell på heltid.
"Vi sitter i fräscha lokaler i centrala Göteborg erbjuder dig ett varmt företagsklimat, härliga kollegor samt bra förmåner och goda arbetsvillkor.
Vi välkomnar dig till ett spännande företag med höga mål och ambitioner. På Lowell arbetar vi löpande med att utveckla och utmana oss själva."
Lowell är ett värderingsstyrt bolag som lever efter värderingarna Pioneering, Ambition, Compassion Excellence och Responsibility. Värderingarna är grunden för Lowells verksamhet och sättet att vara och arbeta.
Hur söker jag jobbet?
Du söker jobbet genom att registrerar dig på
www.manpower.se. Sök på jobbet där med CV och personligt brev. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Fia Fagerlund på
fia.fagerlund@manpower.seGå gärna in på LinkedIn och lägg till Fia Fagerlund.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagManpower AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1b0fa579-5b26-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Manpower AB (org.nr 556348-1588)
Arbetsplats Lowell Sverige AB via Manpower Rekrytering
Jobbnummer 5034018
Observera att sista ansökningsdag har passerat.