Finsktalande orderadministratör på 75%
Komet Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar drivna medarbetare. Många av våra kandidater lär vi känna redan när de jobbar extra för oss under sina studier. Därför har vi ett brett nätverk och hyr ut och rekryterar medarbetare till både juniora och seniora uppdrag.
Trivs du i en administrativ roll samt talar och skriver flytande finska, engelska och svenska? Då har vi ett jobb för dig!
Komet söker för kunds räkning en orderadministratör/säljassistent till ett teknikföretag i Kista. Vår kund arbetar med komponenter och ingår i en större internationell koncern. Då vår kund befinner sig i en expansiv fas behöver de nu förstärkning av en orderadministratör.
På kontoret i Kista arbetar cirka 20 personer och du kommer att ingå i ett team på fyra personer. Tjänsten är på 75% men kan eventuellt komma att utvecklas till en heltid. Beräknad start för tjänsten är den 1 augusti (eller enligt överenskommelse) och pågår fram till årsskiftet, det kan dock finnas möjligheter till en tillsvidaretjänst.
Som orderadministratör kommer du att registrera ordrar och leveranser i affärssystemet samt vara behjälplig vid offertskrivning och priskalkylering. Du kommer även ha mycket mailkontakt med kunder och leveransansvariga, det kan även förekomma en del kontakt över telefon.
Vi söker dig som har flytande kunskaper i finska, engelska och svenska, både i tal och skift. Vidare så har du tidigare erfarenhet från administration och du trivs med att arbeta med siffror. Du har en hög IT-mognad samt en van användare av MS Office samt Outlook. Du är kommunikativ till din läggning och uttrycker dig väl i både tal och skrift. Då företaget är verksamma inom teknik så är det en fördel om du har tekniskt intresse. Som person är noggrann och strukturerad samt positiv och kundorienterad.
Publiceringsdatum2011-07-07ErsättningBeräknad start: 1 augusti (eller enligt överenskommelse) Uppdragsperiod: fram till årsskiftet 2011/2012, med chans till en tillsvidaretjänst. Omfattning 75% Arbetstider: Måndag till fredag (flex) 6-timmars arbetsdagar (alternativt ledigt en dag/vecka.) Lön: ca 22 000 kr/mån (vid heltid) Referenskod: KCAK Ansökan: Sök tjänsten redan idag då det kommer hållas intervjuer löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-08-06
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktKCAK, 020-252600
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm
Jobbnummer 980998
Observera att sista ansökningsdag har passerat.