Finsktalande kundservicemedarbetare till Xzakt Gävle
Xzakt Kundrelation AB / Kundservicejobb / Gävle
2022-05-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande kundservicemedarbetare till Xzakt Gävle" (publicerad 2022-07-07) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Hofors eller i
hela Sverige Fyra frågor till dig som överväger söka detta jobb,
• Är du väldigt trygg i det finska och engelska språket i skrift samt tal?
• Gillar du ett högt tempo och hantera flera saker samtidigt?
• Vill du arbeta i ett socialt och trevligt gäng med god stämning?
Om du svarat ja på samtliga frågor, då vill vi gärna träffa dig!
Som Kundservicemedarbetare på Xzakt arbetar du för att hjälpa privat- och företagskunder för vår klients räkning över telefon, mail och chatt.
Det innebär att du tar ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete.
Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande.
Generell information
Team Du ingår i ett kundserviceteam med totalt ett 20-tal medarbetare som består i danskar, finskar, svenskar och norskar som utgår från Gävle.
Placeringsort Gävle
Anställningsgrad Heltid (40 timmar per vecka)
Lön Timlön under 24 år 110,18 kr, Timlön över 24 år 127,66 kr. OB tillkommer och bonusmöjlighet finns.
Start 30 mars
Öppettider Måndag - Fredag, 07:00 - 18:00. Observera att uppdragets öppettider kan ändras framåt.
Kunden och uppdragsgivaren i detta fall är ett svenskt bolag på global skala som är verksam inom trädgårdsutrustning, skogsindustri och snarlika utomhusprodukter.
För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang.
Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas.
Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.
För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du:
• Är serviceinriktad och alltid strävar efter att ge det lilla extra till kunden
• Är målinriktad och drivs av att se resultat i ditt arbete
• Har förmåga att hantera flera saker samtidigt och kan behålla lugnet i stressiga situationer
• Har en personlig mognad och god kommunikationsförmåga
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig!
Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp.
Du startar tjänsten med en introduktion och utbildning i uppdraget.
Vi har kollektivavtal. För oss är det dock viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning. Friskvårdsbidrag utgår vid fast anställning.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-05-26ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagXzakt Kundrelation AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Xzakt Kundrelation AB (org.nr 556588-8913),
https://www.xzakt.com/ Arbetsplats Xzakt Kundrelation
Kontakt Fredrik Härdin
fredrik.hardin@xzakt.com Jobbnummer 6686827
Observera att sista ansökningsdag har passerat.