Finsktalande ekonomiassistent
Centric Professionals AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Centric Professionals AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige För kunds räkning söker vi nu en finsktalande ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsreskontra och butiksredovisning.
Vår kund är en av Europas ledande modekedjor, som kan erbjuda ett inspirerade arbete där du kommer att arbeta i en dynamisk miljö präglad av sunda värderingar. Du kommer vara en del i ett engagerat team på 14 personer där ditt engagemang värderas högt då det är en förutsättning för företagets framgång och utveckling.
Uppdraget börjar i januari.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Ansvara för administrativa processer.
• Leverantörsreskontra.
• Dagliga kontakter med leverantörer i huvudsak från Finland och Baltikum.
• Samarbeta med redovingsavdelningen.
• Arbeta i Jeeves och Basware.
Publiceringsdatum2013-11-05Profil• Har erfarenhet från ekonomiska och administrativa processer, gärna butiksredovisning.
• Förutom svenska och engelska så talar och skriver du finska.
• Har förmåga att se helheten och kunna prioritera olika uppgifter.
• Är noggrann.
• Har lätt att samarbeta med andra och vara en del att ett team.
• Har en ekonomisk utbildning.
Vi kan erbjuda
Som konsult hos Centric blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. Många uppdrag som går genom oss leder ofta till möjligheten att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Du får en personlig konsultchef.
Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste bemanningsföretag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Linda Hansen Gjerling på tfn: 0734-159369.
För att söka tjänsten, gå in på
http://www.centric.eu/SE/Default/IT--Finance/Lediga-tjaenster?jobId=3166Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post. Då urval sker löpande, rekommenderar vi dig att registrera din ansökan så snart som möjligt.
Centric Professionals är ett bemanningsföretag med över 230 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT, ekonomi och administration.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.
Centric ? connect.engage.succeed.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktLinda Hansen Gjerling, Konsultchef 0734-159369
linda.hansen-gjerling@centric.euFöretagCentric Professionals AB
AdressCentric Professionals AB
LINDHOLMSPIREN 9
41756 GÖTEBORG
KontorsadressLINDHOLMSPIREN 9
GÖTEBORG
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 031-7578000
Jobbnummer 1694155
Observera att sista ansökningsdag har passerat.