Finsktalande administratör
Personalpoolen Mellansverige AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken
Du kommer att ansvara för att avlasta befintlig personal med kundkontakter, adm. av säljlogg, underhålla webbsidan m.m. Du kommer även bistå med allmänna administrativa sysslor.
Krav: Tala och skriva finska flytande, tidigare erfarenhet från innesälj/kundkontakter, van administratör samt tidigare erfarenhet från att hantera information och uppdatering av websidor. Vissa översättningsuppdrag kan förekomma.
Sysselsättningsgrad är 50% men kan förändras beroende på belastning i övriga organistationen.
Tjänsten ska tillsättas snarast och är ett bemanningsuppdrag på 6-12 månader med ev. chans på anställning hos vår uppdragsgivare.
Publiceringsdatum2009-03-13Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
Tjänsten är på 50%
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-03-24
Vi kommer att kalla till intervjuer löpande
Ansökan kan skickas till e-postadress:
annica@personalpoolen.seKontaktAnnica Ängerek, Bemanningsansvarig, 070 - 546 44 90, 019 - 126059 (direktnr),
annica@personalpoolen.seFöretagPersonalpoolen Mellansverige AB
AdressPersonalpoolen Mellansverige AB
BOX 121
70142 ÖREBRO
KontorsadressENGELBREKTSGATAN 8
ÖREBRO
KontaktuppgifterTelefonnummer: 019-126005
Jobbnummer 417342
Observera att sista ansökningsdag har passerat.