Finansiell administratör till välkänd bank
Ogunsen AB (publ) / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Nu finns en fin möjlighet för dig som är administrativt lagd och skulle vilja utmanas och utvecklas inom clearing på en välkänd bank!
SJR söker nu för kunds räkning en finansiel administratör, som kommer att arbeta med bland annat
• Registrering av betalningsuppdrag
• Bokföring
• Kontoavstämningar
• Likviditetskontroller
Du kommer att tillhöra ett team som arbetar med clearing, och du kommer att sitta i ljusa och inbjudande lokaler vid Gärdet i centrala Stockholm.
Detta är ett konsultuppdrag med start omgående, och som pågår i 6 månader. För rätt person kan det därefter bli aktuellt med ytterligare förlängning.
Vem söker vi?
För att lyckas och trivas i denna roll tror vi att du har en akademisk examen inom ekonomiområdet, samt någon form av erfarenhet från arbete inom bankvärlden. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat, samt har en förståelse för att arbeta i bank- eller ekonomisystem. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av SWIFT men detta är inget krav.
Som person är du en noggrann, strukturerad och lättlärd doer med ett gott sinne för siffror. Du gillar att arbeta i team, och har en god känsla för service.
Vi ser fram emot din ansökan!
Publiceringsdatum2021-12-07Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Gustav Kendel på 076-647 16 45. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-12-28.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.
I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy:
https://sjr.se/gdpr/integritet... (
https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOgunsen AB (publ)
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929),
http://www.sjr.se/ Arbetsplats SJR
Kontakt Gustav Kendel
+46 76-647 16 45 Jobbnummer 6157880
Observera att sista ansökningsdag har passerat.