Financial Assistant till trivsamt bolag

Ogunsen AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Just nu söker vi en ekonom till ett internationellt bolag i Mölndal. Du kommer under en sexmånadersperiod arbeta som SJR konsult men för rätt person är ambitionen en anställning hos vår kund.

Publiceringsdatum
2022-04-12

Dina arbetsuppgifter
Du kommer ha en mer kontrollerande roll när det gäller både kund- och leverantörsreskontra som sköts på ett shared service center i Indien. I din roll fungerar du som kontaktperson till medarbetarna där och ser till att flödet fungerar för både det svenska och det danska bolaget. Andra uppgifter som tillhör rollen är bland annat bokföring av in- och utbetalningar, skapa fakturor och utföra kontoavstämningar.

Vem söker vi?

Vi söker dig som jobbat ett par år som ekonomiassistent och har förståelse för det ekonomiska flödet. Vi ser att du är en positiv person som har viljan att lära, är engagerad och ansvarstagande med förmåga att planera och prioritera. Du trivs med att arbeta i team men har inga problem med att driva ditt eget arbete framåt. Det är viktigt att du är trygg i din engelska i både tal och skrift då både kollegor och chef har internationellt ursprung.

Låter detta som du? Sök då redan idag!

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emelie Löfqvist på 076-647 16 30. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ogunsen AB (publ)

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Kontakt
Emelie Löfqvist
emelie.lofqvist@sjr.se
0766-471630

Jobbnummer
6535494

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):