Fastighetsskötare med administrativa uppgifter sökes!
Framtiden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Tycker du om att hjälpa andra och har ett öga för att se vad som behöver göras? Skulle du trivas i en arbetsmiljö där du får arbeta både praktiskt och administrativs? Sök då tjänsten som fastighetsskötare redan idag eller tipsa någon du tänker på!
Dina arbetsuppgifter
Som fastighetsskötare hos vår kund kommer du få ansvar för både praktiska och administrativa uppgifter. De praktiska uppgifterna handlar om att se vad som behöver göras och åtgärda det och det rör allt ifrån byte av glödlampor, lagning av kontorsmöbler, småfix i kontorsmiljö och att hålla ordning på lager/förråd. Du kommer också ha kontakt med fastighetsbolaget gällande felanmälningar. De administrativa uppgifterna kan vara bland annat att beställa kontorsmaterial, skyddsutrustning och så vidare. Det kan vara så att du vid enstaka tillfällen får åka och köpa material i butik.
Du kommer att arbeta tillsammans med de övriga anställda på Office service, en avdelning som består av 22 personer varav en är fastighetsskötare. Du kommer alltså arbeta nära kollegor som kommer kunna hjälpa dig med de frågor som kan dyka upp.
Om företaget
Vår kund arbetar med service, uppgradering och ombyggnationer av ångpannor, sodapannor och kraftverkspannor i processindustrin. De ingår i en Global koncern och är ca 300 anställda i Göteborg.
Din profil
I rollen som fastighetsskötare är det viktigt att du har körkort och talar svenska på grund av de uppgifter som ingår i din roll. Det är också viktigt att du som person tar för dig, kan se behov och har en inställning där du ser saker som utmaningar och inte hinder. Vi tror att du klarar av att hålla en hammare i handen och ser dig själv som självständig. Har du erfarenhet av fastighetsskötsel är det meriterande.
Skallkrav
• Körkort B
• Svenska i tal och skrift
Meriterande
• Erfarenhet av fastighetsskötsel
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Omfattning: 100% till och med 31/12
Ort: Göteborg
Arbetstider: 8-17
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2018-09-03ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-28
Ange följande referens när du ansöker: 17462
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMirjam Kjellberg
mirjam@framtiden.com 0722176602
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg
KontorsadressDrakegatan 7
Jobbnummer 4326699
Observera att sista ansökningsdag har passerat.