Fakturaadministratör till Cylinda

Hero AB / Butikssäljarjobb / Sollentuna
2015-12-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Fakturaadministratör till Cylinda" (publicerad 2016-03-07) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Täby, Sundbyberg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-12-30

Företaget
Hero söker för kunds räkning en fakturaadministratör med intresse för process- och rutinförbättring. Vår kund Cylinda är en av Sveriges största grossister inom bland annat belysning, hushållsmaskiner och el-material. Företaget är på stark frammarsch och ingår i en global koncern med höga ambitioner inför framtiden. Med värdeord som förstklassig service och teknisk expertis är Cylinda ett bolag där du har goda möjligheter att utvecklas både på ett professionellt och på ett personligt plan. Tjänsten är placerad på huvudkontoret i Rotebro. Är du en person som gillar ordning och reda är detta drömjobbet för dig!

Om jobbet:
Som Fakturaadministratör arbetar du självständigt med att gå igenom fakturorna för teknikernas utförda reparationsjobb. Du utgår från ett kösystem och går igenom alla uppgifter i syfte att se till att informationen på fakturan är korrekt inlagd. Avvikelser kan exempelvis vara fel artikel, att man fakturerat för lite eller för mycket tid eller att priserna behöver justeras.

Din andra huvuduppgift är att se över och förbättra rutinerna för hela detta flöde. Många teknikerjobb utförs och faktureras dagligen, målet är att effektivisera och förbättra processens olika steg så att den inte tar onödig tid i anspråk. Genom att utföra arbetet med fakturorna praktiskt och då få syn på i vilka steg bristerna ligger kommer du efter en tid kunna ge förslag till förändringar och sedan genomföra och hjälpa till att implementera en förbättrad process med hjälp av teamledare och chefer i organisationen.

Möjligheter:
Här kommer du in på ett stort företag med många möjligheter. Du som gillar att strukturera och organisera upp befintliga processer samtidigt som du jobbar operativt och självständigt med dina löpande arbetsuppgifter kommer att trivas här. Vill du utvecklas inom ekonomi och administration är detta ett gyllene tillfälle!

Kvalifikationer
Är du en effektiv och ordningsam person som tycker om administration är detta en roll för dig! Du får gärna ha erfarenhet av ekonomiuppgifter eller av tjänstefakturering sedan tidigare och du trivs med att arbeta med återkommande arbetsuppgifter där du behöver vara noggrann.

Att förbättra rutiner och processer och att ta ett helhetsansvar är något du tycker är roligt. Du är en tydlig och duktig kommunikatör som gillar att ha kontakt med kollegor både i syfte att inhämta information men också för att genomföra förändringar. Du har stort fokus på effektivitet och en god förmåga att slutföra dina arbetsuppgifter med slutmålet uppnått. För att trivas i rollen är du även glad och positiv med intresse för affärsmässighet och förstklassig service.

Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Tjänsten är på heltid under kontorstider. Uppdraget ska tillsättas omgående och pågår minst 3 månader med goda möjligheter till en fortsatt karriär på Cylinda.

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Hanna Larsson på rekrytering@hero.se .

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Söker du via mobilen? Det går jättebra att bifoga ditt cv när du har tillgång till en dator. Kom ihåg din inloggning och komplettera informationen så snart som möjligt så har vi allt vi behöver för att du ska bli aktuell för intervju!

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat.. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid initialt 3 månader med möjlighet till förlängning

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hanna Larsson

Företag
Hero AB

Adress
Hero AB
Liljeholmstorget 7
11763 Stockholm

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 11763 Stockholm

Jobbnummer
2598086

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: