Faktura- & Avtalsadministratör till AddSecure
Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
2024-01-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Faktura- & Avtalsadministratör till AddSecure" (publicerad 2024-02-01) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-01-12FöretagetAddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 50 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta. Företaget har en stark framåtsträvan och präglas av sina värderingar, att skapa kundfokus, enkelhet, laganda och samarbete i allt dem gör.
Smart Alarms erbjuder säkra och pålitliga lösningar för övervakad larmöverföring mellan larmsystem och larmcentraler som skyddar liv, hem, företag och tillgångar.
Om rollen
I rollen som faktura- & avtalsadministratör arbetar du löpande med att hantera ärenden gällande avtal och fakturor för AddSecures interna division Smart Alarms/Smart Rescue. En stor del av rollen kräver en lösningsorienterad och analytisk approach. Rollen innebär ett stort fokus på både intern och extern kommunikation och support mellan olika enheter. Du kommer att ha kontakt med AddSecures kunder främst via mejl men också telefon. Rollen innebär löpande arbete i Salesforce och Navision. För att trivas i arbetet ser vi god datorvana och lätt för att lära dig nya system.
Exempel på arbetsuppgifter
• Upprätta avtal i affärssystem och CRM system
• Support inom fakturering och avtalsadministration
• Administration av kunder i bolagets CRM system
Om dig
För att trivas i rollen så tror vi att du är en person som tycker det är roligt med mycket kontakt över telefon och mejl både internt och externt. Du har tidigare erfarenhet av arbete inom service eller administration. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad, nyfiken som hela tiden vill lära nytt och utvecklas tillsammans med bolaget. Som person är du flexibel, initiativtagande, prestigelös samt noggrann och kvalitetsmedveten lagspelare. Du tycker om att arbeta i en dynamisk organisation med varierat tempo och varierade arbetsuppgifter. Det är viktigt att du är kommunikativ och problemlösande i ditt tillvägagångssätt.
Kvalifikationer• Talar och skriver flytande på svenska och engelska
• Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system
• Har erfarenhet av service
Meriterande
• Erfarenhet av att ha arbetat med kundservice, administration eller fakturafrågor
• Erfarenhet av Salesforce eller Navision
Arbetstider, tillträde och omfattning:
Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17 med start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. AddSecures trevliga kontor är beläget i Telefonplan. För denna roll genomför vi en bakgrundskontroll i form av en säkerhetsintervju, utdrag ur belastningsregister samt kreditupplysning.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Christoffer Sperring på
christoffer.sperring@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hero AB (org.nr 556797-2533),
http://www.hero.se Arbetsplats Hero
Kontakt Christoffer Sperring
christoffer.sperring@hero.se 070 977 8579 Jobbnummer 8388607
Observera att sista ansökningsdag har passerat.