Extrapersonal till Responda Group - Telefonist/Kundservice
Responda Group AB / Kundservicejobb / Haparanda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Haparanda,
Kalix,
Övertorneå,
Överkalix,
Luleå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Responda Group AB i Haparanda,
Kalix,
Östersund,
Bollnäs,
Sollentuna eller i
hela Sverige Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 3 000 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer.
Responda Group grundades 1992 och omsätter cirka 140 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda.
Vi söker nu extrapersonal som kan arbeta vid behov och under semestrar/ledigheter.
Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning.
Publiceringsdatum2023-06-05ArbetsuppgifterDu kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl.
Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.
Profil - Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.
- Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra.
- Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.
Vårt erbjudande
Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Responda Group. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Responda Group har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svarsservice!
Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.
Anställningsformer
Tjänsten är på timmar och vid behov.
Tillträde enligt överenskommelse.
Välkommen in med din ansökan!
Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.
Besök gärna vår
https://www.respondagroup.se eller våra sida på
https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.
Ersättning Enligt kollektivavtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/32".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Responda Group AB (org.nr 556754-1395)
Arbetsplats Responda Group, Haparanda
Kontakt Johan Rosenqvist
070-3267856 Jobbnummer 7852440
Observera att sista ansökningsdag har passerat.