Extrapersonal till reception åt försäkringsbolag i centrala Stoc

Avanzera AB / Receptionistjobb / Stockholm
2019-04-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Extrapersonal till reception åt försäkringsbolag i centrala Stoc" (publicerad 2021-10-22) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Brinner du för att ge bra service och vill ha ett givande extrajobb vid sidan av dina studier?
Vi söker dig som vill arbeta extra enstaka dagar och ibland några dagar i rad. Du kommer att vikariera för våra konsulter vid planerad eller oplanerad frånvaro, men även utföra uppdrag vid arbetstoppar. Tjänsten kommer att starta så snart som möjligt för att under sommaren leda till 4-6 veckors jobb på heltid.
Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund i centrala Stockholm.

Publiceringsdatum
2019-04-24

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att arbeta i reception, samt en del allmänna kontorsgöromål och med det innebär det enklare ekonomiarbete och administration som hör till ett kontor. Arbetsuppgifterna kan t.ex vara att ta emot och koppla samtal, välkomna besökare, ansvara för posthantering, ankomstregistrering av fakturor, kontering, registrering etc. Det kan även innebära kontorsansvar, d.v.s. att ta hand om kaffemaskiner, göra beställningar av kontorsmaterial, hålla ordning i gemensamma lokaler och utrymmen, ställa i ordning inför möten m.m.

Bakgrund
Vi söker dig som är student vid högskola eller universitet och tar examen tidigast sommaren 2020. Då vi ser långsiktigt på denna tjänst är det också ett krav att du inte har några utlandsstudier planerade under denna tid.
Du har erfarenhet av att arbeta med service och det är ett önskemål att du har viss erfarenhet av arbete i reception eller någon slags kontorsservice. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska eftersom kontakt med personer via både mail och telefon på båda språken är en stor del av rollen. Som person är du serviceinriktad, flexibel, ansvarstagande och har ett glatt humör och trivs i en varierande arbetsmiljö med högt tempo.
Känner du igen dig? Sök tjänsten redan idag!

Om företaget
Ansök gärna omgående då tjänsten kan tillsättas innan slutdatum. Det tar endast någon minut!

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-24
Ange följande referens när du ansöker: 1192
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pernilla Molin

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
4748503

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: