Extrapersonal till reception åt försäkringsbolag i centrala Stoc - Avanzera AB - Receptionistjobb i Stockholm
Extrapersonal till reception åt försäkringsbolag i centrala Stoc
Avanzera AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm

Vårt uppdrag:
Brinner du för att ge bra service och vill ha ett givande extrajobb vid sidan av dina studier?
Vi söker dig som vill arbeta extra enstaka dagar och ibland några dagar i rad. Du kommer att vikariera för våra konsulter vid planerad eller oplanerad frånvaro, men även utföra uppdrag vid arbetstoppar. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund i centrala Stockholm.

Denna tjänst är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Trygghet är viktigt för oss alla, vilket vi på Avanzera eftersträvar ochdärför är vi kollektivanslutna via Unionen, detta innebär att vi förhåller oss till lagar och regler kring. Din trygghet är vår trygghet.

Publiceringsdatum
2021-10-22

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att arbeta i reception, samt en del allmänna kontorsgöromål och med det innebär det enklare ekonomiarbete och administration som hör till ett kontor. Arbetsuppgifterna kan t.ex vara att ta emot och koppla samtal, välkomna besökare, ansvara för posthantering, ankomstregistrering av fakturor, kontering, registrering etc. Det kan även innebära kontorsansvar, d.v.s. att ta hand om kaffemaskiner, göra beställningar av kontorsmaterial, hålla ordning i gemensamma lokaler och utrymmen, ställa i ordning inför möten m.m.

Bakgrund
Vi söker dig som är student vid högskola eller universitet och tar examen tidigast sommaren 2023. Då vi ser långsiktigt på denna tjänst är det också ett krav att du inte har några utlandsstudier planerade under denna tid.

Du har erfarenhet av att arbeta med service och det är ett önskemål att du har viss erfarenhet av arbete i reception eller någon slags kontorsservice. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska eftersom kontakt med personer via både mail och telefon på båda språken är en stor del av rollen. Som person är du serviceinriktad, flexibel, ansvarstagande och har ett glatt humör och trivs i en varierande arbetsmiljö med högt tempo.

Känner du igen dig? Sök tjänsten redan idag!

Om företaget
Ansök gärna omgående då tjänsten kan tillsättas innan slutdatum. Det tar endast någon minut!

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Deltid 25% Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avanzera AB

Jobbnummer
6063341

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: