Extrapersonal inom Bokning- och administration
DB Schenker / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos DB Schenker i Stockholm,
Västerås,
Gävle,
Örebro,
Linköping eller i
hela Sverige DB Schenker i Sverige erbjuder allt från landtransporter, internationella sjö- och flygfrakter och konsulttjänster till lager- och logistiklösningar. Vi har 4 000 medarbetare och finns representerade på ett 50- tal orter i Sverige. Vi ingår i Deutsche Bahns AG:s transport- och logistikdivision. Vi arbetar aktivt med arbetsmiljö-, jämställdhet- och mångfaldsfrågor och uppmuntrar och stödjer alla medarbetare i företaget som vill utvecklas och ta större ansvar. Läs mer på
www.dbschenker.com/se För DB Schenker är medarbetaren den viktigaste framgångsfaktorn. Hos oss blir du en del av ett globalt logistiknätverk med över 72.000 kollegor över hela världen, varav ca 4000 på ett 50-tal orter i Sverige. DB Schenker Sverige erbjuder allt från landtransporter, internationella sjö- och flygfrakter samt konsulttjänster till lager- och logistiklösningar. Vi tror att det är den enskilda individens glädje och engagemang som gör skillnad. Bli en av oss!
Är du student och vill ha ett utvecklande extrajobb inom en global koncern? Är du engagerad och ansvarsfull, gillar kundkontakt och vara med där det händer?
Business Services består av avdelningarna bokning, trafikledning, produktionssupport och Control Tower.
Här kommer du få chansen till ett omväxlande arbete med mycket sociala kontakter med allt från chaufförer till kunder.
Dina arbetsuppgifter kommer att variera stort. Du kommer att få svara på våra kunders frågor gällande allt från hämtning till leverans, inrikes och utrikespriser, export-förtullning med mera. Arbetstiden är normalt förlagd mellan klockan 08.00 ? 17.00.
Din Profil
Arbetet kräver PC-vana, vana av arbeta med telefon som arbetsredskap samt god förståelse för våra kunders behov och våra speditionella möjligheter. Du bör ha goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Vi ser även gärna att du har goda kunskaper i MS Office.
Som person är du ansvarsfull, flexibel och lyhörd. Du har förmåga att ta beslut och är van att ställa upp för andra samt är alltid ärlig och rak i ditt sätt. Du är noggrann och serviceinriktad. Vi vill att du är van att arbeta i ett högt tempo och trivs med att arbeta i grupp.
För att trivas och bli framgångsrik hos oss är din specifika kompetens lika viktig som att du delar våra värderingar; Engagerad, Ansvarsfull och Open-minded. Engagerad innebär att vi lyssnar på våra kunder och kollegor och att vi gör det lilla extra för att skapa nöjda kunder. Med ansvarsfull menar vi att vi visar respekt för varandra och tar ansvar för helheten. Open-minded betyder att vi ifrågasätter det vi ser kan bli bättre och ändrar vid behov till nya arbetssätt.
Publiceringsdatum2018-09-25Så ansöker duTjänsterna är placerade i Lunda, Stockholm.
För mer information är du välkommen att kontakta Avdelningschef Sara Solem på
sara.solem@dbschenker.com eller 08-585 10501.
Skicka in din ansökan senast den 28 oktober 2018 till:
www.hrsupporten.se/schenkerab.php Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid 6 mån eller mer
ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-28
Ange följande referens när du ansöker: Extrapersonal 180
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAvdelningschef Control Tower Sara Solem 08-58510501
FöretagDB Schenker
AdressDB Schenker
Fagerstagatan 47
16353 SPÅNGA
KontorsadressFagerstagatan 47
Jobbnummer 4366880
Observera att sista ansökningsdag har passerat.