Extrajobb som VD-assistent sökes till Seelution AB!

Framtiden AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en student som söker efter det optimala extrajobbet under dina studier? Lockas du av att ha ett varierande arbete där du själv kan vara med att påverka hur du ska jobba för ett växande företag som arbetar för miljövänliga lösningar för mer hållbar framtid? Sök tjänsten som VD-assistent på familjära Seelution AB redan idag!

Publiceringsdatum
2019-04-17

Arbetsuppgifter
Du kommer huvudsakligen gå ut på att hjälpa Seelutions VD med diverse varierande arbetsuppgifter.

Arbetsuppgifter som kan förekomma är:
• Administrativa uppgifter
• Dokumentera och registrera i CRMsystem
• Uppdatera materialhanteringssystem
• Fördeberedelser innan och efter mässor
• Göra inköp
• Beställa hem material och se över vilka leverantörer som är mest lönsamma
• Sköta bokningar
• Skicka ut provutskick med Seelutions produkter till företag
• Renskriva presentationer
• Fixa med layout och dokument
• Svara i telefon samt sköta mail

Här har du stor påverkan över ditt eget arbete och när det ska utföras! I början kommer du att sättas in i din nya roll och affärssystem etc. på plats på kontoret där du kommer att ha en fast plats. När du blir mer självgående kan du själv styra över ditt arbete och var och när det utförs. Arbetstiden och dagar du väljer att utföra ditt arbete på kan anpassas efter allas scheman.

Om företaget
Seelution är ett privat företag som producerar en bred variation av specialiserade emulsionslösningar med fokus på hållbara och biobaserade råmaterial, bland annat mot livsmedelsförpackningar. Med huvudkontor i Göteborg och egen produktion i Kristinehamn kan de erbjuda innovativa lösningar och skräddarsydda produkter mot en bred kundbas. Seelution består av tio dedikerade medarbetare som tillsammans arbetar för att skapa hållbara lösningar för en grönare framtid.

Profil
Skallkrav:
• Avslutad gymnasieutbildning
• God datorvana inom Officepaketet
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Meriterande:
• Att du studerar ekonomi eller ingenjör inom kemi eller miljö på högskolenivå och kan ha detta jobb vid sidan om dina studier
• Tidigare erfarenhet av att arbete i affärssystem
• Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter

Vi söker dig som trivs med att vara en del av ett team och att arbeta med en bredd av uppgifter. Du har en förmåga att skapa strukturer och följa processer för att säkerställa kvaliteten i ditt arbete. Vidare trivs du med en variation i arbetet och du tar tag i uppgifter som du ser behövs göras för att komma vidare i arbetet och för att hjälpa andra. Du bör vara en serviceinriktad person som tycker det är kul med siffer- och texthantering.

Om företaget
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse
Placeringsort: Göteborg
Arbetstider: 8 timmar i veckan med möjlighet till att arbeta fler timmar
Omfattning: Deltid 20% (det finns möjlighet att arbeta mer under sommaren om så önskas)

Urval sker löpande! Skicka in din ansökan redan idag för att inte missa denna chans.

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-06
Ange följande referens när du ansöker: 19697
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Stamberg Lisa.Stamberg@framtiden.com 0723-008233

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
4740206

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: